Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Battlefield 4 stopped working


Anbefalte innlegg

I dag kjøpte jeg Battlefield 4 til PC, men har hatt et par problemer. Det ene problemet er at spillet slutter å funke, altså at spillet fryser, og det kommer opp en feilmelding med loading-bar. Det andre problemet er at jeg har fått en blue screen med feilkode "Driver IRQL not less or equal"

 

Jeg har en selvbygd pc som er 2 år gammel:

Hovedkort: Asus Sabertooth P67

Prosessor: Intel i5 2500K 3.30 GHz

Minne: 8GB

Grafikkort: GTX 560

 

PC-en skal vel tåle spillet?

Hva er løsningene for å få dette til å fungere 100 %?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Legg inn siste Nvidia driver om du ikke allerede har den, ellers så er Dice klar over at mye problem med spillet og de har utsatt alle fremtidige expansions inntil det er ordnet.

Om du ikke har Windows 8, kan det hjelpe å oppgradere, men det blir litt vel drastisk.

Lenke til kommentar

Legg inn siste Nvidia driver om du ikke allerede har den, ellers så er Dice klar over at mye problem med spillet og de har utsatt alle fremtidige expansions inntil det er ordnet.

Om du ikke har Windows 8, kan det hjelpe å oppgradere, men det blir litt vel drastisk.

 

Kom en ny oppdatering i dag, så får se om det også hjelper..

 

Burde jo ikke være nødvendig å bytte ut skjermkortet, men om du sitter på tanken så kan jo et AMD 270x være en fin løsning, eventuelt om du vil bruke litt mer så kan jeg også anbefale 770GTX fra Nvidia, hvilken kjøler du velger bestemmer du jo selv. Asus og Gigabyte sin kjøler har jeg en knapp på.

 

Vurderer 760 GTX 2GB, muligens fra Gainward.

Lenke til kommentar

Beste oppgradering du kan gjøre etter min erfaring når det gjelder bf4 er w8.

Har akkurat byttet tilbake til min hoved pc som har w8 og spillet er mye mere stabilt. Min andre pc har w7 og jeg kjørte spillet på samme gpu på begge pcene. w7 pcen låste seg ofte i spilllet. w8 pcen har aldrig hatt det problemet i bf4.

 

Om bf4 er hovedgrunnen for oppragering så bør du vente noen uker og se hvordan mantle fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...