Gå til innhold

Asus X53SD Atheros WLAN driver?


AntonSte

Anbefalte innlegg

Heiii!

Jeg har lastet ned en driver som skal være riktig til Asus x53sd (WLAN, atheros). Men den virker å være feil fordi den ikke kobler til hjemmenettet når jeg starter pcen, og tar en stund før den aktiveres. Og av min erfaring skal det også dannes en wireless LAN connection 2 automatisk, men jeg har bare en. Kan det være et problem? Trenger gjerne raskt svar. :)

 

Takk på forhånd :D

 

P. S. driveren er lastet ned fra Asus sine nettsider og til denne pcen.

Endret av StanX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men jeg ble avbrutt mens jeg forberedte innlegg til deg. Magnus Carlsen sitt fly landet, og jeg måtte ut å handle. :hm:

 

Men det var hvordan du finner hvilke skjermkort du har:

Finn kontrollbord, og der Administrative verktøy. På den listen finner du Systeminformasjon videre Komponenter og Nettverk Og da tar du resten selv. :)

Lenke til kommentar

Beklager, men jeg ble avbrutt mens jeg forberedte innlegg til deg. Magnus Carlsen sitt fly landet, og jeg måtte ut å handle. :hm:

 

Men det var hvordan du finner hvilke skjermkort du har:

Finn kontrollbord, og der Administrative verktøy. På den listen finner du Systeminformasjon videre Komponenter og Nettverk Og da tar du resten selv. :)

Hei :) Kan du fortelle meg hva disse innstillingene heter på engelsk windows? Har ikke norsk :)

Lenke til kommentar

Okey, fant det, men da kommer ikke mye info opp...

post-322401-0-95366200-1385567823_thumb.png

 

Edit: Fant ut at den riktige driveren er installert, men den fungerer liksom ikke som jeg vil... Den bruker veldig lang tid på å koble seg til kjente nettverk når jeg logger på, og noen ganger gjør den ikke det engang... Noen tips? Lurer også fortsatt på hvorfor det ikke er laget noen trådløs nettverksforbindelse 2...

Endret av StanX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...