Gå til innhold

[Løst] hjelp til tattoo!


m0en

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Jeg vurderer å ta fødselsdatoen min i romertall ved håndleddet (legger med et bilde av eksempel)

 

Er født 14.03.1996 - Åssen blir det i romertall? vil være 100% sikker på at det blir riktig. Og skal jeg ha det som 14.03.96 istedet for å få det kortere? tips?

 

 

post-311136-0-15855900-1385142240_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hvorfor tattovere din egen fødselsdato..? Vet at folk tar foreldres, barnas osv fødselsdatoer, men aldri hørt om å ta sin egen..

Uansett:

14: XIV
03: III
1996: MCMXCVI

Ifølge denne kalkulatoren.

 

Vil også anbefale deg å vente til du er minst 18 før du tar din tattovering. Jeg brukte 3-4 år på å vurdere om jeg skulle ha min, og jeg er glad for at jeg vurderte så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gjør deg selv en bjørnetjeneste og ikke ta noe før du har tenkt på en idé lenge, prat med foreldra dine og husk at det er lett å skyte seg i foten om man tar den før man er 18. De gode tattovørene vil ikke ha deg om du er under 18 uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gjør deg selv en stor tjeneste og slå opp ordet bjørnetjeneste, Jonas. Ellers er jeg helt enig, altså!!

Det har jeg gjort, og takk for det! :-)

 

 

 

 

Ifølge Aftenposten blir uttrykket av enkelte, særlig yngre, brukt som betegnelse for «en stor tjeneste».[1] Den samme misforståelsen har blitt registrert på dansk.

Er vel ikke helt tilfeldig at jeg er dansk, kanskje? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...