Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen Markedsføring og ledelse 2 - Høst 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk! :)

 

Noen som vet hvordan kriteriene er? I og med at den er for hånd? Kommer til å bli sykt stress..

 

den er ikke for hånd! Jeg var veldig usikker på dette, men markedsføring og ledelse 2 er blant de skriftlige fagene du ikke skal skrive for hånd! men ta med deg penn i tilfelle, hehe. Men neida, er ganske sikker, gikk innom utdanningsdirektoratet sin side og bladde gjennom mange forskjellige sider, hvor det blant annet står om pc bruk. Du får bruke pc uten internett selvfølgelig :-) JIPPI

Lenke til kommentar

 

den er ikke for hånd! Jeg var veldig usikker på dette, men markedsføring og ledelse 2 er blant de skriftlige fagene du ikke skal skrive for hånd! men ta med deg penn i tilfelle, hehe. Men neida, er ganske sikker, gikk innom utdanningsdirektoratet sin side og bladde gjennom mange forskjellige sider, hvor det blant annet står om pc bruk. Du får bruke pc uten internett selvfølgelig :-) JIPPI

Er du helt sikker på dette? Ringte privatistkontoret og de sa den er for hånd :o Skal du ha den på Ekeberg? :) Håper selvfølgelig at du har rett!

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på dette? Ringte privatistkontoret og de sa den er for hånd :o Skal du ha den på Ekeberg? :) Håper selvfølgelig at du har rett!

jeg håper jeg har rett jeg og haha! helt forferdelig å skrive så mye for hånd... Nei, jeg har den i Tønsberg. Det kan jo kanskje være forskjell? jeg vet ikke. jeg skrev litt feil, men gikk inn på vfk.no (vestfoldfylkeskommune) og deretter på eksamen--> eksamen som privatist--> hva som skjer på eksamen-->skriftlig eksamen-->info om fag med digital eksamen, hvor det står disse fagene kan du levere besvarelsen digitalt, hvor SAM3006 markedsføring og ledelse 2 står som en av fagene. Jeg kan ta feil, hvor de mener du KAN levere den bare om du har søkt om det, men det står det ingenting om... derfor trodde iallfall jeg at den skulle skrives på pc. men neimen ikke enkelt å forstå....

Lenke til kommentar

jeg håper jeg har rett jeg og haha! helt forferdelig å skrive så mye for hånd... Nei, jeg har den i Tønsberg. Det kan jo kanskje være forskjell? jeg vet ikke. jeg skrev litt feil, men gikk inn på vfk.no (vestfoldfylkeskommune) og deretter på eksamen--> eksamen som privatist--> hva som skjer på eksamen-->skriftlig eksamen-->info om fag med digital eksamen, hvor det står disse fagene kan du levere besvarelsen digitalt, hvor SAM3006 markedsføring og ledelse 2 står som en av fagene. Jeg kan ta feil, hvor de mener du KAN levere den bare om du har søkt om det, men det står det ingenting om... derfor trodde iallfall jeg at den skulle skrives på pc. men neimen ikke enkelt å forstå....

Tror jeg leste et sted at det er forskjellig fra sted til sted :( Kommer til å bli syyykt stress ææ

Lenke til kommentar

Vil dere si at det er liten produktdifferensiering i klesbransjen? Ble litt usikker. Selve produktene er jo det samme (bukse, genser, topp osvosv), men er jo designet, kvaliteten etc som skiller produktene.. Hva tenker dere?

Hm, enig! Design og kvalitet differensierer ulike produkter, sånn hovedsakelig...Og prisen blir jo deretter

Lenke til kommentar

Har noen funnet visjon/forretningsidé til ChillNorway? Syns det blir vanskelig å formulere klare mål og strategi uten en forretningsidé først...

dette har de skrevet på hjemmesiden:

How often do you take the time to breathe deeply, close your eyes, use your senses and just enjoy life? Just “being” instead of “doing”. Chances are your answer is “all too rarely.” In our busy everyday lives where obligations, work, hobbies and an active social life are juggled at an ever more hectic pace, it is very easy to lose sight of what really matters. The things that really mean something when it comes right down to it. Time for family, contact with nature, time to eat healthy and tasty food along with your nearest and dearest. Quiet time for contemplation. A wild struggle with the wind and waves on a surfboard which sets the pulse racing and the heart pumping. Tender midnight hours under an apple tree with someone you love. Time to watch your children play and grow up. These values formed the basis for us when we started ChillNorway in 2004. We, two sisters wanted to create our own everyday life together. With our clothes, we wanted to promote a healthy and natural ideal for women, far removed from the merciless, stick-thin yardstick of the catwalk. And there was a husband who took a chance on us and jumped off the career carousel to build up what has become a family business today with fertile roots stretching far beyond Norway’s borders.

 

ChillNorway became the name for women and children, who want to live, love and enjoy life with no boundaries. In soft, natural materials and in designs that unite the practical with the beautiful. Chill Living is the message behind the clothes. It is about finding the time for the small things in life. It is about daring to reject the things that don’t mean anything.

 

Our goal is not to grow too big, but to create something that means something. ChillNorway is currently represented in 10 countries and has 250 dealers. We will now continue to give 100 per cent quality to those who are a part of our world and enjoy life at the same time while continuing to do what we love best: design clothes that are good to live in. We hope the collection inspires you to discover your own way to Chill Living

Lenke til kommentar

Litt dumt spørsmål kanskje, men vil være på den sikre siden.. Hvis vi får en oppgave som er : gjør en konkurrentanalyse av/for Moods of Norway, skal vi da analysere konkurrentene til Moods? Eller analysere moods som en konkurrent? Blir kanskje litt vanskelig å analysere konkurrentene til moods uten tilgang til internett?

Lenke til kommentar

Takk, den fant jeg også... Men finner ingenting om etikk og arbeidsforhold, annet enn at de har en del produksjon i Asia og en del i Norge.

Funnet noe om det?

Sliter også med dette. Hvordan oppgave tror dere man får på det siste punktet etikk og arbeidsforhold, hva er det lurt å sette seg inn i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...