Gå til innhold

Russ 2014 - For sent?


wergz

Anbefalte innlegg

Heisann, er født i 95 og er det neste kullet som skal være russ. Har tenkt veldig mye på det siden sommern da folk begynte å prate om grunnpakkene for russedress etc.

Men er det for sent å kjøpe disse pakkene og spare noen kroner, i stedet for å kjøpe alt separat? (Ser at 4.sept var en av fristene.. )

Har forøvrig tenkt å få til en van, men har nokså lite erfaring på generelt hele opplegget. Russ.no og russesiden ble kjapt sett gjennom, men tviler på at det fortsatt selges noen form for klespakker halvveis ute i november..

Hadde vært fantastisk hvis noen kunne linke til lignende tråder som svarer på dette, eller eventuelt svare her :)

 

Har jeg fortsatt håp ? :hm:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fortsatt kjøpe det, men du får ikke lenger rabatt. De har også begynt å sende ut russekortene så vidt jeg vet. Det var i hvert fall en frist på 4. november på å endre kortene. Hva med å bare gå inn på russ.no og se hva du finner?

 

Ja, russekortene er det kanskje verre med. Er fristene som allerede har vært bare for rabatt på alt?

Så det er ikke for seint, men det blir bare dyrere?

Lenke til kommentar

Send russ.no en mail, og hør hva de kan tilby deg.

 

Det skal jeg gjøre. Takk for svar :)

Du trenger ikke å bekymre deg, det eneste som skjer er at det blir mindre bukser og velge i o.l.

 

Etter hvert så setter de også ned prisene på ting for å få solgt det unna. Jeg fikk tak i russeparkas til 3 eller 400kr i slutten av April, den kostet noe rundt 1300 fullpris.

 

For at ikke tingene jeg har valgt ut, per idag, ikke skal ha størrelsen min seinere på nyåret, så håper jeg på å kjøpe klærne etc. så fort så mulig! :) Takk for svar

Endret av wergz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...