Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe vits i å fortsette?


Anbefalte innlegg

Det er en del detaljer o.l. som mer eller mindre kan ha noe å si, men jeg utelater det for å holde meg kort: Spurte ei flick ut i juli, etter en del tid for begge var borte bortskjellig tid endte det med en kveld i september. Var hyggelig, men poenget her var utelukkende for å overbevise hun at jeg var noen hun kunne føle seg komfortabel med på tomannshånd (jeg var visstnok den første hun "var" med). Noe jeg mener jeg gjorde og som jeg fikk inntrykk av hun syntes. Da ble det avtalt en 2.date, men den er altså yet to come.

 

Høstferien følte jeg meg litt ignorert og trodde hun hadde ombestemt seg/var i tvil så det førte til at jeg tvilte selv. Så da gadd jeg ikke tenke så mye på det inntil hun viste hun ville fortsette (merk! 2. date var på hennes tbd premisser). Det som har skjedd nå at er vi har prater i veldig liten grad (snakket masse før høstferien->stopp), ingen virker å bry seg så mye med det og jeg påstår det sluttet uten en konklusjon.

 

Nå skal det nevnes at jeg "vet" jenta har snakket med mine venner, til den informasjon om hun føler jeg har ignorert hun (noe jeg har), men ikke noe om hun faktisk er interessert lenger/bryr seg osv.

 

Noe jeg ikke har fått med meg?

Er konstant frem og tilbake på hva jeg skal gjøre, orker ikke gå hver dag for å finne på noe klokt å si til hun fordi det er så lenge siden sist gang :/

 

På forhånd takk

 



Anonymous poster hash: 139ef...5fe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg er et spørsmål om hvor gammel dere er? Ikke at det betyr noe nødvendigvis, men jeg er i 30'åra og kan med hånda på hjerte si at jeg har angret på at jeg ikke var mer direkte når jeg var yngre. Jeg skulle gjerne sagt hva jeg mente og vært litt mer direkte en jeg var før.

 

Jeg tror kanskje det kan løse saken for din del. Skjønner at det ikke er bare rett fram enkelt, men så langt du klarer, kan du jo fortelle henne hvor landet ligger for din del og spørre om hvordan det er for henne. Tydelig og direkte. Er du redd for at det skremmer henne vekk, så vil jeg vel påstå at om hun skremmes av at du spør direkte, så er hun heller ikke så interessert at det er noe i det for deg.

 

:) Hva har du å tape? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Begge får 2VGS - har vurdert det du nevnte, men føler det blir kanskje litt rart siden det aldri var noe mer enn den ene kvelden

 

Anonymous poster hash: 139ef...5fe

 

 

 

Hvis du er reelt interessert i henne, så syns jeg du skal gjøre det :) Det høres jo ut som om dere sitter litt på hver sin side å peker på hverandre. Alternativt kan du jo be henne ut en gang til å se hvor det farer. Har du mobil nummeret hennes, så send henne en melding å spør om hun takker ja til en date ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ja, hei igjen TS her.

 

Prøvde å få litt mer kontakt de siste ukene, men ble aldri noe særlig. Så da gadd jeg ikke mer dette "kanskje/kanskje ikke" spillet og spurte hun rett ut vi fortsatt har en avtale, et ganske enkelt ja/nei spørsmål som jeg tenkte at denne meldingen må hun faktisk svare på. Men neida...

 

så nå går jeg og lurer ihvertfall på som skjer, fordi jeg tenker at om hun ikke var interessert, ville hun ha sagt det. Jeg har som sagt venner som også er venn med hu som har forhørt seg litt og der hadde det seg slik at det lå på meg. Da kastet jeg ballen rett på hu, som nevnt.

 

Såååå, noen som har en teori?

 

takk for de andre svara forresten :)



Anonymous poster hash: 139ef...5fe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...