Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSI sinn interne bluetooth kan brukes av alle PC'er!


Anbefalte innlegg

Modifiserte blåtann enheten min slik at jeg kunne koble den i hvilken som helst USB port......og det fungerer fin som F. tråløst nettverk til 200 kr skal ikke klage da....tror jeg :woot::D

 

En må ha 3.3 volt i tilleg på enheten....Jeg måtte bruke en gammel strømforsyning. .....vil gjerne få alt på USB pluggen så hvis noen har et bra forslag til å regulere spenningen fra 5Volt til 3.3 volt så blir jeg kjempe glad :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Modifiserte blåtann enheten min slik at jeg kunne koble den i hvilken som helst USB port......og det fungerer fin som F. tråløst nettverk til 200 kr skal ikke klage da....tror jeg :woot:  :D  

 

En må ha 3.3 volt i tilleg på enheten....Jeg måtte bruke en gammel strømforsyning. .....vil gjerne få alt på USB pluggen så hvis noen har et bra forslag til å regulere spenningen fra 5Volt til 3.3 volt så blir jeg kjempe glad :D

 

Virker helt fint uten 3.3v også. Har to stykker som jeg har koblet til avkuttede USB-kabler på og de fungerer uten problemer. (Billige var de også, 124,- per stykk - skulle kjøpt mange flere.)

Lenke til kommentar

Trenger jeg ikke 3.3 V? Reduserer dette rekkevidden eller?

Tenkte jeg skulle bruke dette mellom to hus. Er ca 30 meter i mellom dem.

 

Thomas:

Tenkte på det med en spenningsdeler med motstander i serie men jeg antok at dette ikke ville funke så alt for bra......Vi får en parallelkobling og jeg antar da, at det vil være belstingen som til slutt bestemer spenningen....har et potmeter så jeg kan jo kaskje klare å justere spenningen til 3.3 v men dette forutsetter at belastningen er konstant.

 

Er ikke Zenerdioden da en løsning...? har ikke vert borti dette på noen år.

 

Så i går at det var mulig å få egne ic'er som gjorde dette for deg. Dumt å tenke ut noe som andre har gjor mange ganger før :wink:

Men jeg vet jo ikke hva og hvor jeg skal få disse..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...