Gå til innhold

Innspill til bedriftside!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en liten tanke i hodet som jeg har lyst å få litt innspill på.

Som noen av dere kanskje vet så finnes det utrolig mange forskjellige treningsprogrammer der ute. Mange av de er dvd-basert og det er disse jeg tenker på her.

 

Jeg har prøvd å følge noen slike programmer som P90X, Body Beast og så videre, men har ikke kunnet fullføre noen av de på grunn av at jeg ikke har tilstrekkelig utstyr eller plass.

 

Ideen min er da å ha et type "treningssenter" der vi har timer der vi spiller av disse dvd'ene.

 

For eksempel... Om du har lyst å starte på P90X så melder du deg opp til P90X visningen på senteret. En time hver dag blir det da P90X. Dette kan også gå over flere perioder på dagen alt etter hvor mange som melder seg på. Du kommer til senteret der alt utstyret du trenger er. Du har folk å trene med. Og du følger enkelt og greit det som skjer på skjermen.

 

Det kan også være ansatte der som er sertifiserte trenere innenfor et eller flere av treningsprogrammene.

 

Hva tenker dere om dette? Trenger innspill så jeg evt kan fortsette med utviklingen av ideen min eller bare kaste den ut av hodet :)

 

Noe som virket uklart?

Endret av Mrkrisbcs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lisens på Beachbody programmene slik som P90X er gratis så lenge du følger reglene i lisensavtalen. Det gjelder en god del av programmene som Beachbody har sluppet :)

 

Du kan også ansette folk som har blitt en sertifisert trener innenfor et eller flere treningsprogram :)

Det koster ikke noe spesielt mye og må bare fornye lisensen hvert 2. år :)

Lenke til kommentar

Lisens på Beachbody programmene slik som P90X er gratis så lenge du følger reglene i lisensavtalen. Det gjelder en god del av programmene som Beachbody har sluppet :)

 

Du kan også ansette folk som har blitt en sertifisert trener innenfor et eller flere treningsprogram :)

Det koster ikke noe spesielt mye og må bare fornye lisensen hvert 2. år :)

Er du sikker på at det også gjelder det å tjene penger på programmet?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Greit nok, så du ønsker å introdusere saltimer i styrketrening altså.. Jeg ser for meg at dette er en gren preget av store individuelle forskjeller, men dersom kundemassen er stor nok ville det selvfølgelig funket å melde seg på en gruppe med andre i samme fase ;)

Lenke til kommentar

Stemmer NikolaiH :) Saltimer innenfor forskjellige typer treningsprogram. Noen for styrketrening, andre bare for å kvitte seg med litt fett. Alt til en hver smak.

 

Jeg tror at kundemassen er tilstede. Vet selv at det ofte er kjipt å starte på et slikt treningsprosjekt alene, uten plass til utstyr og ikke nok tilgjengelig utstyr for den del.

 

Men selfølgelig så er det mange ulike aspekter å ta hensyn til. Takk for innspill så langt :) Har fått en del mer å tenke på! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...