Gå til innhold

[Løst] [HJELP!] Brus i start knapp på stasjonær-pc


Anbefalte innlegg

I går kveld så sølte jeg cola på skrivebordet, tørket det opp og tenkte ikke mer over det.. MEN! jeg oppdaget idag at det er et sted hvor skrivebordet deler seg, og cola'en hadde kommet seg ned her og rett på toppen av pc'en (Hvor start-knappen er), Knappen fungerer å starte pc'en med, men det går ikke an å slå den av ved bruk av knappen lengere? Jeg kan komme meg inn på pc, men etter noen minutter så mister skjermen signal til PC... Kan det være at skjermkortet har gått til helv*te? Noen som vet om jeg får åpnet topp lokket for så å fjerne all væske som har kommet inn der?

Kabinettet jeg har: http://www.coolermaster.com/product/Detail/case/mid-tower/haf-922.html

Endret av cromen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du heldig kan du bare demontere front/topp-panelet hvor bryteren sitter og skylle det grundig i kokvarmt springvann. Evt. demontere viftekontroller først hvis den sitter der. Selve strømbryteren tar ikke skade av vann. Bare la det tørke skikkelig før det monteres igjen. Topp-delen pleier å bare sitte i plast-klips som du klemmer sammen fra undersiden. Nøyaktig hvordan det er på ditt er jeg usikker på men har to CM-kabinett selv hvor det er slik.

 

Varmtvann fordet det løser opp sukker og fordamper fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...