jahntf Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Småbåtene sover...Melsomvik båthavn Bildet er fjernet.
tomsi42 Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Stilrent bilde som fanger stemningen godt. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg liker fargetonen eller ikke. Jeg selv hadde nok konvertert til s/h ...
Roar Kneppen Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Lys og farger praktfullt i en komposisjon der jeg nok ville sett mer luft foran båtene enn bak. Men av og til må man gå litt på tvers av det oppleste og vedtatte og jeg kjenner dessuten ikke til hva som finnes utenfor venstre bildekant. I og med at bildet er rolig og stilrent ville jeg nok klona bort rekkverket eller hva det nå er i venstrekanten av bildet. Roar 1
jahntf Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 Stilrent bilde som fanger stemningen godt. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg liker fargetonen eller ikke. Jeg selv hadde nok konvertert til s/h ... Takk for kommentar, må prøve en s/h versjon:)
jahntf Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 Lys og farger praktfullt i en komposisjon der jeg nok ville sett mer luft foran båtene enn bak. Men av og til må man gå litt på tvers av det oppleste og vedtatte og jeg kjenner dessuten ikke til hva som finnes utenfor venstre bildekant. I og med at bildet er rolig og stilrent ville jeg nok klona bort rekkverket eller hva det nå er i venstrekanten av bildet. Roar Takker for kommentar, skal prøve det du sier;-)
Anbefalte innlegg