Gå til innhold

Slanking til skoleball


Anbefalte innlegg

Som det sies i tittelen så vil jeg da prøve å bli slank til skoleballet som er i begynnelsen av 2014.

Det jeg vil spør om er om det er noen som har en bra diett og treningsmetode for å miste 10-15kg på 10 uker.

Er da 170cm høy og veier 76, så ville vært greit å fått bort litt overflødig fett før ballet. :DD

 

Takk for svar <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Du slanker deg ikke for juleballet, du slanker deg for et bedre liv og helse.

 

Du trenger ikke gå ned i vekt, bare i fett, da muskler veier mer enn fett vil du se slankere ut med samme vekta. Les på tråder om styrketrening, og gjør det, styrketreningen altså, ikke lat som du gjør det. I tillegg er kosthold alfa omega, det sies at trening består 70% av kosthold og 30% i gymmen.

Lenke til kommentar

Spis kaninfôr og tilbring dagene dine på tredemølla, da kan jeg love at du ihvertfall blir tynnere.

 

Syntes uansett det er et litt korttenkt mål å kun miste vekt pga. juleballet. Hva med livet ditt etter juleballet? Skal du etter 10 uker på diett og intensiv trening bare gi opp, krype tilbake under dyna og spise sjokolade?

Hadde jeg vært deg ville jeg satset på en mer langvarig "diett" som enkelt og greit går ut på å spise normalt, men sunt, og trene så ofte som mulig. Ikke bare kondisjon, du vil ha litt muskler også. Det kommer til å ta lenger tid å gå ned, men resultatet vil være mye mer langvarig da dette er en livsstil du faktisk kan leve med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...