Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Hei, SveinMM. Artig og fint bilde, - jeg er "katalog- / brosjyroman", og studerer denne type bilder ofte og lenge ! Fin komposisjon (Edvard Grieg ? ), god skarphet og kontrast, stuevennlig farge, noe refleks fra radioen, men ikke synlig flare / ghosting, og bokeh, ..., er den bra, så tror jeg, - subjektivt sett, du kan ha fått et fint m43-objektiv Vennlig hilsen Albert Andersson.
smort1 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Skrevet 31. oktober 2013 Hei, SveinMM. Artig og fint bilde, - jeg er "katalog- / brosjyroman", og studerer denne type bilder ofte og lenge ! Fin komposisjon (Edvard Grieg ? ), god skarphet og kontrast, stuevennlig farge, noe refleks fra radioen, men ikke synlig flare / ghosting, og bokeh, ..., er den bra, så tror jeg, - subjektivt sett, du kan ha fått et fint m43-objektiv Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Da har vi en felles interesse, du og jeg! Jeg simpelthen "elsker" å studere brosjyrer/kataloger og i særdelelhet bruksanvisninger. Jo tykkere , jo bedre!
Anbefalte innlegg