Gå til innhold

WM6.5 disable lock screen.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sitter å konfigurerer en del håndterminaler og begir meg ut på ukjent område når det kommer til xml konfig.

 

På PDA'er med WM6.5 har du den irriterende slide to unlock for å låse opp terminalen og denne ønskes deaktivert.

 

I registry har du f.eks HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\LockScreen:Enable 1 som kan settes til 0 for å deaktivere skjerm låsen, i xml arket er det vel en del annet som også skal skrives som jeg ikke helt finner ut av, noen som vet?

 

For slike endringer pleier jeg å lage enkle .cpf filer med xml for forskjellige configer og enkelt kan pushe ut disse endringene i ett managment system jeg bruker.

 

Takker for hjelp og håper det er riktig sted på forumet og spørre om slikt.

Endret av Luffy1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj... nesten glemt at wm fortsatt er i bruk på en del enheter :)

Husker ikke stort fra dette nå lenger, har vel prøvd å fortrenge det :p

Men husker jeg fant mye nyttig her:

http://www.xda-developers.com/

Håper det kan være til hjelp :)

 

Ja hehe, vanlige forbrukere ser ikke mye til WM men faktisk så er WinCE og WM Embedded veldig utbredt i bedrifter som bruker håndterminaler, blir spennende å se hvordan WM8 blir nå som det nærmer seg release, fungerer det bra får jeg starte å fortrenge de eldre versjonene selv :p

 

Skal søke litt i forumet på linken å se om det dukker opp noe, mye info på google men ikke akkurat det jeg leter etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...