Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har vist fått påvist en kronisk kjedelig sykdom - Quit life


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Har vist fått påvist en kronisk kjedelig sykdom som gjør meg trøtt og spinkel hele tiden. Livet kan derfor aldri bli slik jeg ønsket, uansett hvor mye jeg jobber for å endre både kropp og utdanning. Som den kravstore personen jeg er så er dette slettes ikke godt nok. Livet er så vanvittig dårlig at jeg vurderer å gi fullstendig opp.

 

Med å gi fullstendig opp mener jeg selvsagt ikke det åpenbare, det å ta selvmord. Det er jeg nok en altfor egoistisk person til å begå. Jeg snakker om å slutte med utdanningen, Slutte å drømme, Slutte å ta bryet med å ta vare på meg selv og bare sitte nede i den mørke kjelleren min foran pc skjermen livet ut.

 

Livnære meg selv skal jeg åpenbart gjøre med støtte fra offentligheten. Skal begynne å spille wow eller eller annet shitty MMORPG og forlate virkeligheten til fordel for en virituell spillverden der jeg kan overkompensere for mitt fattige liv. Skal også få langt hår, farge det svart og høre på fakked up emo sanger.

 

livet er kjipt..



Anonymous poster hash: f7568...8a0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken sykdom har du fått påvist?

 

Du er nok deprimert. Nå kan det være greit å snakke med noen. Mange som har fått påvist ulike sykdommer kan ha behov for å prate med psykolog.

Deprimert er sikkert og vist. Jeg kunne sikkert snakket med en psykolog, men når jeg først har bestemt meg for at livet er kjipt så er det nok mest bortkasta tid for både meg og psykologen.

 

Alle mine mål i livet er utenfor rekkevidde. Jeg har slitt meg gjennom skolen der jeg alltid har kommet forsent, noen ganger ikke hælet å lese fag, og mange ganger jeg har lest fag har jeg bare fått hjernetåke og ikke fått noe ut av det.

 

Høyere utdanning er bare å glemme, og Iallefall arbeidslivet.

Jeg er en degenerert taper som endelig har innsett at mesteparten av strevet mitt har vært forgjeves.

 

Nå har jeg endelig fått den siste biten med fakta som slår den siste spikern i kista. Rømme fra virkeligheten virker som den letteste, mest patetiske og beste løsningen jeg finner.

 

Værste er at det finnes jo folk som har mye værre forutsetninger enn meg som takler det mye bedre.

 

Anonymous poster hash: f7568...8a0

Lenke til kommentar

 

Deprimert er sikkert og vist. Jeg kunne sikkert snakket med en psykolog, men når jeg først har bestemt meg for at livet er kjipt så er det nok mest bortkasta tid for både meg og psykologen.

 

Alle mine mål i livet er utenfor rekkevidde. Jeg har slitt meg gjennom skolen der jeg alltid har kommet forsent, noen ganger ikke hælet å lese fag, og mange ganger jeg har lest fag har jeg bare fått hjernetåke og ikke fått noe ut av det.

 

Høyere utdanning er bare å glemme, og Iallefall arbeidslivet.

Jeg er en degenerert taper som endelig har innsett at mesteparten av strevet mitt har vært forgjeves.

 

Nå har jeg endelig fått den siste biten med fakta som slår den siste spikern i kista. Rømme fra virkeligheten virker som den letteste, mest patetiske og beste løsningen jeg finner.

 

Værste er at det finnes jo folk som har mye værre forutsetninger enn meg som takler det mye bedre.

 

Anonymous poster hash: f7568...8a0

 

 

Råder deg til å få behandle din depresjon. Man kan si at din depresjonen tar overhånd og får deg til å tenke mere negativt enn hva som er tilfellet. Du har bestemt deg for å få et kjipt liv, fordi du mener at det ikke er noen utvei. Hvis din påviste sykdom gjør deg sliten vil depresjonen og andre psykiske plager forsterke opplevelsen, eksempelvis fordi depresjon gjør deg også sliten. Strevet ditt viser at du har evne til å stå på. Du vet ikke hvordan andre egentlig har hatt det og har det, å få påvist en sykdom som fører til mye forandringer i livet er for alle en påkjenning, det er helt naturlig å reagere på dette.

 

Når du nå har postet dette på forumet, er det lett å tro at du gjorde av en grunn. Kanskje føltes det bra å få skrevet ned tankene og dele det med andre? Det samme kan du gjøre til en psykolog, bare at der får du en profesjonell å snakke ordentlig med.

Endret av Mer0vingian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...