Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Hei, SveinMM. Stemningsfullt og vakkert bilde, og særdeles flott med den nærmeste silhuetten i svart, og den fjerneste i grått ! Himmelen er også med på å "gjøre" bildet. Vennlig hilsen Albert Andersson.
smort1 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Skrevet 25. oktober 2013 Hei, SveinMM. Stemningsfullt og vakkert bilde, og særdeles flott med den nærmeste silhuetten i svart, og den fjerneste i grått ! Himmelen er også med på å "gjøre" bildet. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye, Albert!
Lisbeth Grendal Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Hei SveinMM. Nydelig oktoberkveld, med flott himmel og vakker utsikt. Bilde med god, lun stemning Hilsen Lisbeth.
smort1 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Skrevet 26. oktober 2013 Hei SveinMM. Nydelig oktoberkveld, med flott himmel og vakker utsikt. Bilde med god, lun stemning Hilsen Lisbeth. Takker, Lisebeth!
Leif Olsson Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Flott værbilde Svein og ja kan bli flotte himler nå i oktober før mørketia God helg !!!!! Med hilsen Leif
smort1 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Skrevet 31. oktober 2013 Flott værbilde Svein og ja kan bli flotte himler nå i oktober før mørketia God helg !!!!! Med hilsen Leif Takker, Leif! Snart er det helg....
Anbefalte innlegg