Gå til innhold

Kjøpe iphone 5s?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer iphone 5s, fordi jeg har klart å knust min samsung galaxy s2. Den fungerer helt fint, men er irriterende med det knuste glasset. Spørsmålet mitt er: Er det verdt å kjøpe iphone 5s nå? Eller bør jeg vente på 6'eren? Det er jo ett år til. s2en begynner å bli treg iforhold til de andre telefonene ute på markedet nå. Hva mener dere? Kjøpe iphone 5s nå eller vente på 6eren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter du 1 år på iPhone 6 (eller hva enn de vil kalle den) så vil du være i akkurat samme situasjon som du er i idag og stille deg spørrende om det er bedre og vente på iPhone "6S".

 

Du kan kjøpe iPhone 5S ulåst på Apple.no for 5790,-, men det er noen ukers leveringstid tipper jeg.

Ja, det pleier å ta en stund. Tror lageret er i Nederland.

Lenke til kommentar

Ja, det pleier å ta en stund. Tror lageret er i Nederland.

Vil telenor og andre butikker begynner å selge ulåst iPhone 5s? Og på siden til apple.no, så står det "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land. Kontakt operatøren for mer informasjon."

Lenke til kommentar

Vil telenor og andre butikker begynner å selge ulåst iPhone 5s? Og på siden til apple.no, så står det "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land. Kontakt operatøren for mer informasjon."

LTE er jo det samme som 4g, hvor viktig er det for deg? Den vil jo fungere fint på mobilnettet i norge, men du må bestille nano sim-kort på Telefon (ikke det samme som micro-sim) Jeg kjøpte min 4s på apple.no og det tok lang tid. over 2 uker. men jeg hadde jo også bestilt en Retina Macbook Pro på dagen den ble tilgjengelig så jeg regnet vel egentlig med at det kom til å ta lang tid.

Lenke til kommentar

Vil telenor og andre butikker begynner å selge ulåst iPhone 5s? Og på siden til apple.no, så står det "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land. Kontakt operatøren for mer informasjon."

Telenor vil nok ikke selge ulåste iPhone, da må du til Apple.no.

 

Men telefonen som selges på Apple.no vil virke med 4G i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...