Gå til innhold

Oppdatert til 8.1, får bare svart skjerm


Anbefalte innlegg

Får lastet ned oppdateringen og pc'en rebooter et par ganger. Men så når jeg antageligvis skal komme til den veiviseren så blir bare skjermen svart. Ser musepekeren, og thats it.

 

Har de nyeste skjermkortdriverne så tror ikke dette er problemet. Men jeg finner ingen andre som sliter med det samme, så noen som har en mening om hva som kan være galt?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får lastet ned oppdateringen og pc'en rebooter et par ganger. Men så når jeg antageligvis skal komme til den veiviseren så blir bare skjermen svart. Ser musepekeren, og thats it.

 

Har de nyeste skjermkortdriverne så tror ikke dette er problemet. Men jeg finner ingen andre som sliter med det samme, så noen som har en mening om hva som kan være galt?

 

 

Du tuller nå? Det finnes en rekke tråder om dette, som denne her... der trådstarter bl.a beskriver følgende:

 

 

Etter dette så det ut som den restartet/eller prøvde å starte opp windows, men det eneste jeg får er en svart skjerm.

 

Er ikke det nokså likt det du sliter med? Ta deg tid til å lese de mange Win8.1 problem trådene her på forumet, så finner du kanskje noen svar, om det er noe løsning.

Lenke til kommentar

 

Du tuller nå? Det finnes en rekke tråder om dette, som denne her... der trådstarter bl.a beskriver følgende:

 

 

Er ikke det nokså likt det du sliter med? Ta deg tid til å lese de mange Win8.1 problem trådene her på forumet, så finner du kanskje noen svar, om det er noe løsning.

denne henviser til en samsung bærbar maskin som flere har problemer med. Har lest tråden og det er ikke det samme hos meg. Til opplysning er det i mitt tilfelle snakk om en stasjonær PC.

Lenke til kommentar

Så du tror ikke det er noen sammenheng? Ut i fra det jeg har lest om det problemet du har i ulike tråder her på forumet og på andre, så har det problemet du beskriver noe å gjøre med drivere til hardware på pcen før Win8.1 oppgraderingen. Spiller jo ikke noe rolle om du har en bærbare eller stasjonær, drivere er drivere. Bare hardwaren som er ulik.

 

Så en løsning kan være å oppdatere alle drivere til all hardwaren du har til de nyeste før du prøver å oppgradere til Win8.1

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...