Gå til innhold

[Løst] Reklame er en ting, men dette er sykt!


Anbefalte innlegg

Hepp! Har sett meg grundig lei av reklame typen på HW og tek, jeg forstår at reklame er viktig/ et must med tanke på inntekter, men for fuck sake, det popper opp så mye drit at det er ikke mulig og surfe på sidene deres lengre! reklame er helt greit det, men bruk vingene og spalter på siden, ikke popups og blinkende infernoer som spiller av lyder på volum 11... bare for og logge inn på forumet popper den "vinn en iphone" driten opp 2 ganger! bruker man adblock så for man jo ikke lese siden(med mindre man bruker en de ikke har blocka).

 

Så har vi jo folka som sier, slutt og suttre og betal så slipper du reklamen.......

jeg ser poenget og ja det er sikkert verdt det om du bruker siden hele tiden. Jeg er forøvrig en lutfattig student som ikke vill/orker/prioriterer/har råd til og ha abonent over alt for det er sånn det ender til slutt.

 

 

Meget irritert hilsen

 

/Atle.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Atle, vi tillater ikke annonser som spiller lyd uten at du klikker på dem, og vi har heller ingen popup-annonser på våre nettsider for tiden.

 

Har du mulighet til å skru av alle plugins eller prøve i en annen nettleser? Vi har tidligere fått liknende tilbakemeldinger og da har det vist seg at det er en plugin i nettleseren som forårsaket disse støyende annonsene.

Lenke til kommentar

Jepp,var noe plugins som ikke skulle være der, så nå er det bare normal reklame og det er HELT greit :)

 

Sorry folkens!

 

 

/atle.

 

Hei Atle, vi tillater ikke annonser som spiller lyd uten at du klikker på dem, og vi har heller ingen popup-annonser på våre nettsider for tiden.

 

Har du mulighet til å skru av alle plugins eller prøve i en annen nettleser? Vi har tidligere fått liknende tilbakemeldinger og da har det vist seg at det er en plugin i nettleseren som forårsaket disse støyende annonsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...