Gå til innhold

Wizard interrupted before installation............Java7 32bit?


Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg her etter å ha lurt i måneder.

 

Kjører Win7 64bit og prøver å installere Java7 32bit, siden det er nødvendig for at Java skal fungere med 32bit browser.

 

Det enste som skjer er at jeg får meldingen "Wizard interrupted...........".

 

Jeg har prøvet alle råd som jeg har funnet på nettet gjentatte ganger de siste årene......men ingen av dem ser ut til å løse problemet.

 

Eneste 32bit jeg har fått til er å installere er Java6 32bit...........det fungerte utmerket.

Java7 64bit er det heller ingen problemer å installere.

 

Egentlig så har jeg gitt opp å få installert Java7 32bit på denne maskinen........men jeg er såpass nysgjerrig at jeg prøver her å spørre om det er noen som har noen ide om hva som "Interrupt" installasjonen?

 

Finnes det noen Log som viser hva/hvilket prog. funksjon som stopper Installasjons Wizard?

 

Det hadde vært så mye bedre hvis Java eller Windows hadde vært litt mer informative og send meldingen "Wizard is interrupted because..............."!

 

Det er jo klart at det er en aktiv part som stopper dette.........dermed logisk sett så burde det vært en smal sak å informert om hvilken aktivitet som er årsaken?

 

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows har en event viewer, du kan sjekke om den logger noe der

http://windows.microsoft.com/en-us/windows-vista/open-event-viewer

 

Med offline installeren skal det være mulig å kjøre med "/L [logfil]", så skal den skrive en loggfil under installasjonen (har ikke testet dette selv), kan være verdt et forsøk.

F.eks

"jre-1.7-XXX.exe /L install.log"

Info om installeren: http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/silent-136552.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...