Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lar seg nok gjøre, rent praktisk ettersom hvertfall NHH har minimalt med oblig. oppmøte og innleveringer. Har en bekjent som går på NHH samtidig som han studerer juss på UiO. Jeg vet også at når du er ferdig med juss er det ikke så mange fag på bachelornivå (på NHH) som kreves før du kan gå master MRR (Regnskap og revisjon). Når det er sakt vil det å ta to bachelorgrader parallelt være mye å bite over. Jussen er tidkrevende og etter det jeg har hørt fra andre som har vært innom begge studiesteder er studieløpet på NHH litt værre. 

 

Det ´vangliste´er nok å f.eks. gå juss samtidig som man tar noen ekstra fag på NHH o.l. Det å ta begge studiene samtidig innenfor normert tid er nok et slit og vil føre til at du får dårligere resultater i begge fagområder. 

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
Potissimus skrev (På 23.10.2013 den 14.57):

Haha, skriveriet på profilen min er nok tull, dessverre. Innlegget ditt lukter sjalusi på lang vei. Kom du ikke inn på NHH?

Jeg går på NHH og synes dette var usmakelig skrevet, du dummer ikke bare ut deg selv, men også oss andre NHH studenter! Jeg har selv vært en ignorant førstekullist, men det er virkelig ikke veien å gå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...