Gå til innhold

Hvem kan levere meg PlayStation 4 raskest?


Aeyoun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 års reklamasjonsrett.

 

Bingo! Om PS4en skulle streike av årsaker utenfor din kontroll i løpet av de 5 første årene etter at du kjøpte den, så må butikken du kjøpte den i (eventuelt leverandøren av varen) enten reparere eller erstatte konsollen. Dette er noe den norske forbrukerloven garanterer deg for varer som er ment å ha en levetid på 5 år eller mer. Om du f.eks. kjøper i USA er du heldig om du får 1 års garanti, og da måtte du i tillegg sendt konsollen dit for reparasjoner for egen kostnad.

 

Generelt bør du aldri kjøpe elektronikk i utlandet.

Lenke til kommentar

 

Bingo! Om PS4en skulle streike av årsaker utenfor din kontroll i løpet av de 5 første årene etter at du kjøpte den, så må butikken du kjøpte den i (eventuelt leverandøren av varen) enten reparere eller erstatte konsollen. Dette er noe den norske forbrukerloven garanterer deg for varer som er ment å ha en levetid på 5 år eller mer. Om du f.eks. kjøper i USA er du heldig om du får 1 års garanti, og da måtte du i tillegg sendt konsollen dit for reparasjoner for egen kostnad.

 

Generelt bør du aldri kjøpe elektronikk i utlandet.

Takk for god hjelp, tok å bestilte på coolshop.com, så får eg bare smøre meg med tolmod ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...