Gå til innhold

Rimelig mobil til kreativt bruk, som ikke knuser så lett 2-3500


anna156

Anbefalte innlegg

Det skjer ganske ofte at jeg mister mobilen i bakken, så jeg har ikke råd til en som må tas til reprasjon.
Jeg tegner veldig mye og kunne godt tenkt meg å kunne bruke telefon til dette. Jeg har allerede Galaxy Note 10.1 nettbrett og er veldig fornøyd med den, men føler det kanskje blir litt for mye om jeg så skulle hatt den som telefon også? Synes også kanskje at telefonen er litt for stor(selv om det betyr god tegneplass)
I så fall tror jeg at jeg hadde gått for Note 2 og ikke 3 for den nyeste blir for dyr.
Jeg kan kanskje også bare kjøpe stylus til andre telefoner?

Et kamera med god kvalitet er veldig viktig, men den trenger ikke være i toppklasse.

Selv om jeg ikke egentlig liker iphone har jeg også noen grunner til å vurdere en. Jeg driver med stop motion animasjon, og iphone har det beste utvalget av apper for sånt. Den kommuniserer også så godt med mac, som jeg har. Men jeg liker ikke at jeg må betale så mye for en telefon som dør i få sekunder om jeg mister den i asfalten. Det bare irriterer meg veldig hvor mye mer en må betale for en iphone(slik er det med mac også, men med den er det mye bedre å tegne for meg)

Jeg har også sett på Sony Xperia V og Z, og det gir stort pluss at de er vanntette. Jeg elsker også designet. Men her tror jeg også det går fort galt om den faller i bakken.

Og en ting til: Er det en veldig dårlig idé å kjøpe telefon brukt? For om jeg ikke har råd til en ny en, kunne jeg selv kanskje vurdert brukt istedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Xperia V selv og må si meg veldig fornøyd til den. Godt kamera, gode menyer og stilig design til relativt lav pris ( 2000 for min del). De fleste mobiler vil nok knuses eller skades betraktelig hvis de sleppes i bakken, hvis de ikke er designet spesielt for å tåle støt. De mobilene er ofte store stygge og tja, om de er gode kan vel diskuteres alt ettersom hva man skal bruke de til. Det jeg foreslår er å kjøpe et slags etui eller beskyttelsesramme til mobilen din. Selv har jeg sett på en lærlommebok til Xperia V som kan dekke og beskytte hele mobilen, noe sånt som dette hvor du også kan ha bankkort og slikt inni. Jeg ser for meg at det vill kunne gi ganske god beskyttelse mot støt.

Endret av Haygon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...