Gå til innhold

Philips eller samsung? haster 10-15k


Anbefalte innlegg

Er ikke til å bli klok på det tv greiene for en med ikke så altfor mye peiling. Sitter her hjemme nå med en 4-5 år gammel philips 47" som nå har sett sine beste dager, da bildet flimrer og skjermen blir sort fra tid til annen hvor jeg da må slå det av og sette det på igjen. Så ser jeg nå at lefdal har kampanje på rentefri nedbetaling nå som passer meg perfekt!

 

lefdal har også tilbud på 55" samsung 7005 modellen til 10995,- nå og vurderer sterkt den da den ikke skal være sååå langt unna storebror 8005.. noen som kan bekrefte dette?

 

Viss ikke er jeg litt philips fan også og er det noen philips modeller til fra 10-15k dere kan anbefale?

 

Vet ikke hvem tv jeg skal gå for, men ønsker en grei 3D tv, som skal brukes til vanlig tv titting(hd og ikke hd), fotball, hockey og litt spilling.

 

Takker så meget for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har hørt har Phillips bedre bildekvalitet vs Samsung i samme prisklasse.
Phillips er ikke elendig på smartfunksjonene men er litt treg når man skal navigere og mangler noen apps, jeg tror de har fått på plass Netflix appen nå, ikke sikker. Jeg ville heller koblet på en PC hvis man skal streame, surfe eller bruke YouTube o.l.

 

Hva med denne:

 

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/tv/55PFL6678S/philips-55-3d-smart-led-tv-55pfl6678s

Lenke til kommentar

Tenker egentlig nå at jeg heller kan gå for en av toppmodellene, samsung f8005 eller phillips 8008. Hadde aldrig trodd det skulle bli så vanskelig å velge i den jungelen av tver.. noen forteller også at plasma er bedre på bildekvalitet. Men ettersom jeg bruker pc koblet til tv(tv2sumo) for å se fotballkamper og hockey er vel plasma utelukket om jeg har forstått ting riktig?

Lenke til kommentar

Nei, nå har jeg nesten bestemt meg. Tenker å kjøpe samsung ue55f7005 for 10995,- da jeg leser at denne tven så og si er identisk med tanke på bildekvalitet sammenlignet med storebror 8005? kan noen bekrefte dette? Tenker da at jeg bruker resterende kroner jeg sparer på det til ett hjemmekinoanlegg!

Lenke til kommentar

Var nede der nå og det var selvfølgelig en trykkfeil i kundeavisen ifølge selger! Typisk! Er det verdt å punge ut 17k for en av toppmodellene til samsung eller philips? Er kun idag de har kampanje med rentefri og gebyrfri nedbetaling!n Noe jeg må benytte meg av uansett ettersom jeg ikke har penger til å betale ut ett tv kontant i nærmeste fremtid og ny tv trenger jeg ganske snart!

Lenke til kommentar

Det er helt klart verdt det, fikk min Samsung UE55F7005 på tirsdag, og så langt er jeg kjempefornøyd! Men det lønner seg å ha litt is i magen, prisene vil garantert falle, og det kjøres ofte gode tilbud, spesielt på 6-serien og 8-serien har jeg sett. Følg med på prisjakt.no, og legg inn prisvarsel på de modellene du er mest interessert i.

Endret av Snowy74
Lenke til kommentar

Klarte ikke vente og tok med meg en samsung F8005 hjem da tanta mi kjøpte den ut for meg. Knall bilde, men dog litt clouding ved mørke scener i filmer som jeg ikke er helt fornøyd med! Ettersom jeg kjøpte den på lefdal så har jeg 30 dagers åpent kjøp og lurer på å bytte det inn i en philips 8008 modell da jeg hører den er bedre på bildekvalitet og sortnivå, men vil dette være merkbart!? Eneste jeg bruker smartfunksjonene til er netflix så trenger ikke være top notch på den delen! Er også slik at om tv skulle gå ned i pris ett annetsted innen de 30 dagene med åpent kjøp og jeg kan dokumentere det så får jeg det til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...