Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To barn tvangsmedisineres av den finske staten


Anbefalte innlegg

capture.png?w=300

 

Jeg går bare rett på sak. Her et utdrag fra den, nå, 3. utgaven av boken til Warren McLachlan, faren.

 

«

 

11/98
Warren & Kaisu’s first son William McLachlan, born in Australia on the 12th.

 

Kaisu begins to Punish William at 2 weeks of age - starting with flicking him in the head with her finger if he refuses to obey her.

 

Before William is 1 year old Kaisu’s punishment increases to pinching; biting; slapping and screaming at him like a Banshee.

 

‘99 - ‘01
Kaisu’s mistreatment of William intensifies.

 

My attempts to correct Kaisu’s behaviour only provoke her.

 

11/01
Kaisu takes William and unborn Mikael to Finland to visit her family for Christmas, I was not invited.

 

12/01
Kaisu phoned me from Finland and told me she was pregnant with our second son Mikael.

 

1/02
Kaisu phoned me that she was too sick to fly home.

 

3/02
Kaisu phoned me that she was too pregnant to fly home.

 

7/02
Mikael is Born on the 20th in Finland.

 

Kaisu tells me she will be home after the Christening.

 

8/02
Kaisu tells me she has applied for Divorce.

 

9/02
Kaisu promises me Marriage Counselling, but only if I come to Finland.

 

1/03
I am in Finland.

 

Kaisu tells me that she only promised me Marriage Counselling to delay a Hague Application for International Child Abduction.

 

Kaisu denies me the right to take William home to Australia.

 

I become aware that Psychiatrists; Psychologists and Social Workers (Psychs) are “caring” for my Children.

 

»

 

Sånn begynte en uforståelig tragedie som ikke har endt den dag i dag. Den ene gutten ble plassert i fosterhjem for tre år siden, hvor han har det bedre enn på barnehjem, men medisineringen, opptil fem ulike for den ene på et punkt, vedvarer. Hva slags sykdom disse barna har, utenom savn,, er ikke riktig på det rene. For en nøytral observant, er det lite som stikker seg ut i beskrivelsene gitt av faren.

 

Det å skille barn fra sine foreldre er grav alvorlig. Det er jeg sikker på at de fleste er enige med meg i. Jeg poster ikke for diskusjonens skyld, men for å høre om det er noen som har råd og vink, kjenner noen som kan snakke finsk eller har tid til å signere underskriftskampanjen hans.

 

Her er et intervju med han fra Red Ice Radio.

 

Her en appell jeg skrev og sendte til oppimot 90% av finsk, online media.

Endret av Aapnopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem har begått noen forbrytelse her? Mannen er ved sine fulle fem, som du hadde visst om du undersøkte, om det ikke kom fram av hendelsesforløpet. Lest Kafka? 1984? Brave New World? Å vende en avgjørelse tatt av forvaltningen er mange ganger vanskeligere enn å unngå dem.

 

Drunkevalley: Jeg har ikke noe å si til deg.

Endret av Aapnopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...