Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Golf vs mitsubishi


Pjotra

Anbefalte innlegg

Hei står imellom en mitsubishi galant sedan 2001 modell eller nyere og en golf 5 2004 eller 2005 modell. Ser for meg mitsubishi som er grå med sports fanger. Eller en svart/grå golf. Kan dere komme med forslag og meninger. Ser for meg en mitsubishi galant comfort eller lignende.

Endret av Pjotra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, dette er jo litt forskjellige biler da. Hvilke egenskaper er du ute etter?

 

Mitsubishien ruster nok mer enn Golfen, men den er nok mer komfortabel på langtur.

 

Den plattformen Golf er bygd på er kjent for å ruste noe fryktyelig under på rammevanger og gulv.. ser bra ut på utsiden men under er en helt annen historie dessverre. Er også slik at hvis det begynner å ruste på karossen så blir det ikke bare bobler, lakken løsner og detter av i store flak.

Lenke til kommentar

 

Den plattformen Golf er bygd på er kjent for å ruste noe fryktyelig under på rammevanger og gulv.. ser bra ut på utsiden men under er en helt annen historie dessverre. Er også slik at hvis det begynner å ruste på karossen så blir det ikke bare bobler, lakken løsner og detter av i store flak.

Da tror jeg vi sier de er like gale når det kommer til rust. Jeg tviler på at man finner en eneste rustfri Galant i Norges land, så da er vi like langt.

Lenke til kommentar

Trudde at MK5 var kjent for å være en relativ driftsikker bil, er også av nyere årsmodell enn galant og er nok rimligere å kjøre..

 

Men for all del, galanten er sikkert bedre og mindre "stutt" bil å kjøre. er tross alt en større bil.

Både personlig erfaring og samtaler med Møller-mekaniker sier noe annet. Jeg liker bilene godt, men uforutsette utgifter er veldig kjedelig å ta høyde for i et bilhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...