Gå til innhold

Fornuftig pris på en gamer i mellomklassen?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har en maskin som skal selges da jeg begynner å få orden på min vanlige maskin. Er en veldig solid bra maskin, men vet ikke helt hva jeg kan forvente i pris så derfor spørr jeg. Er 5000.- for mye å håpe på?

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1287554&su=0B2B99DF-38EA-45E0-8566-9306A8DAD952

SSDen er en intel 520, men fantes ikke i listen hos komplett.

OS er installert.

Endret av powersound
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I deler så er vel brukt prisen ca 5000. Er jo gangske kraftig om du ser bort ifra gpuen.

7770 får du for 800kr nytt så det er veldig low end.

 

Men ja du skal vel klare og få 5k ut av den. Allt den trenger er jo en bra gpu så er det en top gaming rig.

Lenke til kommentar

I deler så er vel brukt prisen ca 5000. Er jo gangske kraftig om du ser bort ifra gpuen.

7770 får du for 800kr nytt så det er veldig low end.

 

Men ja du skal vel klare og få 5k ut av den. Allt den trenger er jo en bra gpu så er det en top gaming rig.

 

 

Ja, derfor det sitter 2 gpuer i den. Fungerer egentli helt greit. Så for pengene synes jeg dem gjør en god jobb.

 

Men da skal jeg legge ut en annons på finn etterpå :D

 

Men kunne ventet litt å kanskje slengt på 2x 7970 å selge den men spørsmålet er om det kan lønne seg?

 

Sitter å vurderer nye kort i gamingriggen min, men da snakker vi en annen prisklasse, men spørsmålet er da om man får 9000.- med di kortene, samt om det er nok med 700w PSU :D

Endret av powersound
Lenke til kommentar

Det er jo ikke en kvalitets psu direkte. Men den burde klare 2 7970.

Litt usikker om cpu og korta overklokkes, men det er det mange andre som kan mye om hær.

 

Er vel mulig og presse ut 9000 men 8000 er en mer realistisk pris.

Det er jo bare og legge ut en annonse på finn og tilby 2 ulike oppsett til 5000 for 2x7770 og 9000 for 2 7970 og se om noen biter på.

 

Ser jo at 7970 går for 1500-1900 brukt. Nytt idag ca 2500kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...