Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble tatt på fersken


Anbefalte innlegg

Hei

Vi var på hyttetur med familien. Jeg,Mamma,Pappa,storesøster og bror

søstera mi lå i en slik stringtruse, der det så ut som hun var naken, og hun dyttet dynen bort fra seg,slik at jeg så alt.. jeg endte opp med å ligge i sengen min 2 meter fra henne å runke.fikk en kommentar av lillebror som er bare 10 om att han hadde sett hva jeg gjorde.. hva gjør jeg nå? vil ikke at noen i familien skal vite det, noen med "tips" eller lignende. l



Anonymous poster hash: 91388...571
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

har du aldri vært kåt før? det var jo ikke planlagt at han skulle se det heller da akkurat..

 

Anonymous poster hash: 91388...571

 

 

Selvfølgelig har jeg det, men jeg har også selvkontroll nok til å vurdere en slik situasjon.

 

Uansett, si at du klødde eller noe sånt. Hvis du stønnet eller pustet høyt kan du si at du gråt eller hadde mareritt.

Endret av Pòǹdùs
Lenke til kommentar

Søsteren din sin feil, hun visste nok hva hun gjorde! Nå får hun rette opp i fadesen ved å gi lillebror en liten visuell smakebit på voksenlivet.

 

Høres ikke ut som en gjennomsnittsfamilie dette, nei. :green:

 

En 21 år gammel bror som bevisst har ligget slik til at en 10 år gammel søster hadde sett "alt", ville det blitt betraktet som et overgrep? Det er noe med at når en mann kler av seg er han en blotter, når en kvinne kler av seg er mannen en kikker.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søsteren din sin feil, hun visste nok hva hun gjorde! Nå får hun rette opp i fadesen ved å gi lillebror en liten visuell smakebit på voksenlivet.

 

Høres ikke ut som en gjennomsnittsfamilie dette, nei. :green:

 

En 21 år gammel bror som bevisst har ligget slik til at en 10 år gammel søster hadde sett "alt", ville det blitt betraktet som et overgrep? Det er noe med at når en mann kler av seg er han en blotter, når en kvinne kler av seg er mannen en kikker.

*host* eg trur det var ein lillebror, ikkje ei lillesyster.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...