Gå til innhold

Hvor finner jeg eldre sesonger av robinsonekspedisjonen?


Anbefalte innlegg

Jeg vil se igjen den første sesongen robinsonekspedisjonen (noe ikke orker å rettferdiggjøre, selv om jeg bør). Tv3play er slem og har titler, men ingen filer! Må jeg kjøpe viaplay eller? HÆ?

 

Finner dere 1999-sesongen noen steder? Eller er det borte for alltid? Jeg mener kom igjen, jeg har så gode minner til det som må være den beste realitysesongen i Norge siden...

 

...

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eldste sesongen som ligger på Viaplay er sesong 6. Tv3play har hatt sesong 1 liggende ute før, så vidt jeg skjønner, men er tilsynelatende fjernet.

Synd, men sånn er det dessverre, at gamle sesonger av denne typen serier er vanskelig eller umulig å få tak i. Er vel eventuelt å sende en mail til Tv3 og forhøre seg om muligheten for å kjøpe episoder eller om de kan legge de ut på web-TV igjen.

Lenke til kommentar

 

eh nei, mix og steder som satser på dvd er nok på kanten av total utklasselse ^^

Velkommen etter :p

Sant nok. Flaks at de satser på snus og godis også. Du snakker forøvrig til jenta som vil se på reality fra 1999. "Velkommen etter" er en underdrivelse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

 

 

Vel, hvorvidt det er synd eller ikke er en annen kosetime. Sendte en mail nå, og gud, nå føler jeg meg teit. Tenk at jeg har blitt en av dem.

En av dem hva?

 

En av dem som trenger mer hjelp. :(

 

Mer hjelp til hva?

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...