Niels F Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hei. Har igjennom lengre tid blitt plaget av "noe" som besøker vores askebeger om natten. Er det noen som vet hva det er, eller noen som har opplevd lignende? Noen som har forslag til hvordan jeg kan bli kvitt problemet? Felle, gift eller lignende? (Bor veldig nært en elv + sjøen, om det er relevant? )
multisync Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Skjærer kommer ofte her ihvertfall. Hva med å bare ha en annen type askebeger? Lukket type eller oppned-bomsterpotte f.eks.
Niels F Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Tenkte at det sikkert var skjærere som koser seg. Annen type askebeger var en mulighet, men var nysgjerrig på hvilken type dyr, som kunne gjøre dette...
multisync Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Bare gjøre det sånn, så er det nok ikke noe problem lengre. 1
BirgerCaC Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Det første som jeg tenkte meg var skjærer. Gjør som på bildet over så slipper du problemet så sant ikke skjærene er ekstremt intense da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå