Gå til innhold

går det an å koble ps3 til pc?

IsacH

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om jeg kan koble til en ps3 til en bærbar pc sånn at jeg bruker pc skjermen som spill skjerm?

pcen har HDMI og windows7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skjermkortet støtter ikke video input via HDMI. HDMI'en på pc'n er en utgang. Det blir litt som å dytte mat bak der nede og forvente å drite via kjeften :)

Skrevet

Ikke HDMI, men kan bruke kompositt, og kjøre det på laptopen med ekstern capture card. Men det vil gi en den delay, så vil ikke anbefale med mindre du spiller rolige spill.

Skrevet

Ikke HDMI, men kan bruke kompositt, og kjøre det på laptopen med ekstern capture card. Men det vil gi en den delay, så vil ikke anbefale med mindre du spiller rolige spill.

Da må vel TS kjøpe så mye utstyr at det er enklere å kjøpe en ny monitor tror jeg.

Skrevet

Da må vel TS kjøpe så mye utstyr at det er enklere å kjøpe en ny monitor tror jeg.

4-600kr dazzle kan gjøre det. Men ny skjerm er mye lurere ja.

Skrevet (endret)

men jeg lurer litt på en ting kan man lagre saves og spill å sånn på minne pinne til xbox360

og er det dumt å kjøpe xbox på finn

Endret av IsacH
Gjest Bruker-182691
Skrevet

Hadde engang en Asus Multimedialaptop som tok HDMI inn og viste bildet på skjerm :)

Skrevet

men jeg lurer litt på en ting kan man lagre saves og spill å sånn på minne pinne til xbox360

og er det dumt å kjøpe xbox på finn

kan jeg få et svar på dette spørsmålet

Skrevet (endret)

IsacH, anbefales at du lager et nytt tråd for spørsmålet ditt da denne tråden er løst.

Uansett, har hørt at det går ann å lagre på USB og Dropbox(Kun XBOX360) :)

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...