Gå til innhold

Ingen AGP test i dxdiag. Hva er galt?


Agger

Anbefalte innlegg

Dette problemet kom etter at jeg installerte nvidia sin detonator 27.42, og directx 8.1.

Inne i dxdiag vises ikke agp testingen. heller ikke direct 3d, da den tester hardware. Den finner ikke hardware. Ingen andre spill eller 3dmark 2001, 2001se gjør det heller. under enhetsbehandling vises kortet, også under avanserte skjerminnstillinger.

Hva er galt. Kjører win me.

 

_________________

Abit KT7A-RAID

AMD Athlon XP1600+ 1.4 GHz 266 MHz bus

Thermal Integration CPU-Vifte

Gainward Geforce2 ti500xp 64mb ddr

512MB PC133 SDRAM

Western Digital Caviar 60GB IDE 7200RPM

ASUS DVD-rom 16x/48x

 

[ Denne Melding var redigert av: agger på 2002-02-15 15:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har seg slik at da jeg skal installere inf driveren på via 4in1. Da klikker den. På 100%.Den stopper opp, noen ganger så klikker den ikke før den har oppdatert databasen og slik. Da må man restarte. Jeg har prøvd meg frem så jeg vet at det er inf. driveren? hvorfor...

 

[ Denne Melding var redigert av: Agger på 2002-02-15 22:44 ]

Lenke til kommentar

Problemet er der fortsatt. Reinstallerte win me, satt opp maskin på nytt. Nvidia 21.83, via 4in1 4.34, klikket ikke. Directx 8.1. Problemet er der. Hva er galt, hvordan kan jeg få fikset dette.

Får ikke spilt spill, prg. som krever 3d. agp texturing.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette hjelper deg, men jeg hadde et lignende problem med mitt Gainward Geforce 3 Ti/550.

Det viste seg at det var det medfølgende "Gainward expertool" som var problemet. Jeg reinnstallerte win 98se og installerte IKKE expertool og da fungerte alt som det skal. Jeg har senere forsøkt å innstallere expertool igjen, men da oppstår det samme problemet igjen.

Jeg bruker for tiden nvidia 23.11 drivere, men har også forsøkt 27.40.

 

Mvh BT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...