Gå til innhold

" Ta bilde av meg, da ! ".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Albert.

Det ser da ut for meg som du også har løst gåten med å få tatt sylskarpe og nære bilder av modeller som stadig er i bevegelse. Dette er da et bilde som ikke kan bli skarpere. Rett og slett et perfekt bilde av en utrolig nydelig skapning. Jeg begriper ikke hvordan dere får det til :D

Mvh. Lisbeth.

Skrevet

Hei Albert.

Det ser da ut for meg som du også har løst gåten med å få tatt sylskarpe og nære bilder av modeller som stadig er i bevegelse. Dette er da et bilde som ikke kan bli skarpere. Rett og slett et perfekt bilde av en utrolig nydelig skapning. Jeg begriper ikke hvordan dere får det til :D

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig kommentar og (altfor mye) ros ! :)

For å sette min fotografiske dyktighet i perspektiv, kan det passe med et sitat fra en av Åge Aleksandersens tidlige låter :

" Det e langt igjen te Royal Albert Hall ".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Jeg er enig med Lisbeth - dette er perfekt !!

Hei, Torhild.

Takk for hyggelig kommentar ! :)

Fugler forekommer i et vell av størrelser, fasonger og farger, og gråspurven hører så absolutt med til de små og uanselige ... .

Men for en sjarm ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Flotters dette.God komp ikke minst.Noen brøsmuler i lomma og den hadde kanskje spist av hånden din etter hvert?

Hei, Jan Erik.

Takk for hyggelig kommentar !

Ja, denne vesle tassen virket svært tillitsfull, men resten av den lille flokken holdt seg på litt lenger avstand.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Den var bra den der Albert

Hei, Kai Petter.

Takk for hyggelig kommentar !

Ja, jeg falt for denne lille fjærballen, som kom og "forstyrret" meg mens jeg forsøkte å fotografere måker i flukt. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Fantastisk flott av den vesle spurven ! :)

Hei, Terje.

Takk for hyggelig kommentar, Terje, - du er positiv og oppmuntrende, og med en stor samling perfekte bilder, er du også en fantastisk inspirator ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...