Gå til innhold

Menneske og måke i solnedgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fint, der er dere jo igjen :) Flott kontakt her i V3 og super kveldsol i brilleglasssset .... s`en gikk visst amok :) Synes det er utrolig bra gjort å få tatt sånne gode bilder av seg selv og vennene sine, ligger vel en god del trening bak skjønner jeg :)

 

Tusen takk Jentungen 2, nei trening har jeg ikke på selvtatte måkebilder..de stiller seg opp på sin egen måte, og så får jeg ta bilder .

Lenke til kommentar

Hei Terje.

 

Hvordan i all verden kan dette være mulig ! For det første, at ei måke setter seg på skulderen din. For det andre, å ta dette fantastiske bildet selv. For det tredje, å fange kveldsola med måker i landskapet i det ene brilleglasset, og speilbilde av den tillitsfulle måka på skulderen i det andre. For det fjerde, å få et så syl-skarpt bilde, med tanke på den spesielle situasjonen du befinner deg i ! Dette er noe av det råeste jeg har sett , og så fantastisk, at her spretter bare tårene :D

MVH. Lisbeth

Lenke til kommentar

Hei, Terje.

I sommer en gang, skrev du at måkene kom og stilte seg opp for fotografering, - noe jeg naturligvis ikke trodde på.

Men med dette bildet har du langt på vei bevist at du har et særskilt talent for å få kontakt med de fuglene du fotograferer, og jeg begynte å tenke på Frans av Asissi.

Bildet, - som du for øvrig opplyser om at du har tatt selv, er et lite mesterverk !

 

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...