Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

bitt av flått - vonde ledd


Audiovisuelt2

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg ble for 4 dager siden bitt av en flått. Den stod i foten i 18-19 timer.

Jeg har ikke fått noe rød ring rundt bittet, men allerede på dag nr. 2 begynte det å gjøre litt vondt venstre pekefinger. Nå gjør også høyre langefinger vondt. Det er ikke snakk om ekstreme smerter. Kan knyte hendene helt fint, men om morgenen kjennes det litt verre. Kunne feks. aldri trent styrke og løftet manualer (bare for å illustrere hvordan det ligger).

 

Hva bør jeg gjøre? Nødvendig med legebesøk? Har jeg borrelia? Går dette over av seg selv, så jeg bør ikke tenke på det?

 

 

Og sist, litt generelt. Hvor i all verden får man svar på disse spørsmålene ellers? Prøvde å ringe et sentralbordnummer som hørte til Bergen kommune. "Spørsmål om sykdommer eller skader, ring...'blablabla'" Men de tok aldri telefonen, enda jeg lot det ringe i 4-5 minutter (ingen ventemusikk og robotfrøken som sa noe om plass i køen). Ellers sendte jeg mail til et legekontor på fredagen, og enda ikke fått svar (nå er det mandag kl 16.00.) Det nærmeste jeg kommer er jo lommelegen, men det koster jo 400 kroner skal man ha svar innen et døgn! Håpløst jo!

 

Men håper noen her inne kan gi en lyd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...