Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] såret en venn


(idioten)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har sykt dårlig savittighet etter og ha fortalt en vininne noe som jeg ikke burde , og såret henne veldig .

Vi er fortasatt super gode venner, det er ikke sånn at vi er uvenner , men jeg sitter igjen med denne dårlige samvittigheten og er redd for at hun tenker mye på det ....

Hva burde jeg gjøre ??

- (idioten)

Endret av (idioten)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva var det du sa? Er vel bare å beklage seg, lite annet du kan gjøre. Se lyst på det, du har lært noe nytt :) .

Det er en lang historie , men jeg kan prøve og gjøre den kort ....

For ca 2 uker siden var jeg på skole tur , pratet med en i klassen om selvskading og selvm*** tanker ...og kom til bake på telt plassen gråtende , og møtte på beste venninen min ...

Hun spurte hva som hadde skjedd og det kom flere folk og flere .....

Etter en lang prat og spørsmål , spørte hun meg

"Var det selm***tanker dere pratet om ?''

Ja sa jeg og det ble en lang prat ....

Så jeg fortalte / hun skjønte at jeg vurderer og ta selvm**** ..... Jeg tror du kan tenke deg resten selv .

Lenke til kommentar

Det er en lang historie , men jeg kan prøve og gjøre den kort ....

For ca 2 uker siden var jeg på skole tur , pratet med en i klassen om selvskading og selvm*** tanker ...og kom til bake på telt plassen gråtende , og møtte på beste venninen min ...

Hun spurte hva som hadde skjedd og det kom flere folk og flere .....

Etter en lang prat og spørsmål , spørte hun meg

"Var det selm***tanker dere pratet om ?''

Ja sa jeg og det ble en lang prat ....

Så jeg fortalte / hun skjønte at jeg vurderer og ta selvm**** ..... Jeg tror du kan tenke deg resten selv .

Selvmordstanker er nok mer vanlig enn man skulle trodd. Eller, nå vet jeg forsåvidt ikke hva alle tenker, men i hvert fall jeg har tenkt mye på selvmord, selv om jeg aldri har trodd jeg skulle gjøre det. Akkurat som jeg tenkt tanken på å rane en bank, men har aldri trodd jeg kom til å gjøre det.

 

Du får vel bare si det som det er. Om du faktisk seriøst vurderte selvmord, som i at du faktisk trodde du kom til å gjøre det, så er det nok best å si det slik. Ellers får du vel bare si at det var tanker, og at det ikke betyr at det faktisk var noe du seriøst vurderte å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg tror grunnen er at hun er lei seg fordi jeg kansje en dag tar mitt eget liv og hun ikke vil miste meg ...men jeg er redd for at hun går rund og tenker på at jeg vurderer det eller tanken på og miste meg .....

Om du ikke går rundt og tenker på at du vil ta livet ditt, så sier du det. Bare ikke lyg, da det bare vil føre til flere problemer i lengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...