Gå til innhold

[Løst] Google Chrome har sluttet å synkronisere


Anbefalte innlegg

Har et irriterende problem, har 3 enheter koblet sammen med google chrome, en stasjonær der bokmerkene er riktig, en mobil uten synkronisering, og en laptop som heller ikke får noen oppdateringer.

 

Har googlet og prøvd det som sies, som regel "skru av sync og vent litt, så skru på igjen" eller feks reinstaller chrome, ingenting fungerer, det gjorde det før.

 

Så er det noen som har opplevd lignende? Finner ikke noen setting jeg kan ha vært borti, det sluttet bare plutselig å sync'e. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, vil det fjerne bokmerker? Er ekstremt avhengig av bokmerker, da spesielt i skolesammenheng så de kan ikke forsvinne.

 

Hvordan går jeg frem, er det en mappe som skal bort?

 

Alt av innhold som er knyttet til kontoen din vil bli fjernet fra maskinen, men bokmerkene ligger forsatt på Google Kontoen. Jeg anbefaler deg å ta backup av bokmerkene dine før du sletter noe som helst.

 

Backup av Bokmerker:

Settings/Bookmarks/Bookmark Manager/Organize/Export Bookmarks to HTML file

 

Fjerne kontoen din fra Google Chrome:

Settings/Settings/Users/Delete This User

 

Etter at du har fjernet bruker/user fra Google Chrome, så er det bare å logge på igjen med Gmail :)

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

 

Alt av innhold som er knyttet til kontoen din vil bli fjernet fra maskinen, men bokmerkene ligger forsatt på Google Kontoen. Jeg anbefaler deg å ta backup av bokmerkene dine før du sletter noe som helst.

 

Backup av Bokmerker:

Settings/Bookmarks/Bookmark Manager/Organize/Export Bookmarks to HTML file

 

Fjerne kontoen din fra Google Chrome:

Settings/Settings/Users/Delete This User

 

Etter at du har fjernet bruker/user fra Google Chrome, så er det bare å logge på igjen med Gmail :)

 

 

Fikk den til å synce etter å ha gjort dette, men den syncer så klart de gamle bokmerkene fra bærbaren -_- jaja, får bruke en time på å ordne opp, håper det fungerer som det skal etter det her!

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

 

 

Fikk den til å synce etter å ha gjort dette, men den syncer så klart de gamle bokmerkene fra bærbaren -_- jaja, får bruke en time på å ordne opp, håper det fungerer som det skal etter det her!

 

Takk for svar!

 

Da importerer du den backupen som du gjorde istad, og da vil alt fungere igjen :)

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...