Gå til innhold

Få tilbake STEAM bruker?


Anbefalte innlegg

For lenge siden lagde jeg en ny bruker på steam der jeg skulle laste ned nye spill og slikt men etter jeg kjøpte black ops 2 så ble den ødelagt og måtte på reperasjon etter den tiden.... så glemte jeg Brukernavnet og emailen... Jeg vet nicknamet på STEAM! men hjelper det? Prøvd og laste ned fra spaceworld en gang til men koden er allerede brukt... hva skal jeg gjøre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte du ikke din vanlige email konto? Tror det lureste du kan gjøre er å finne ut hvilke email du brukte (søke etter steam i innboksen). Har du emailen kan du få tilsendt passordet

Det er jo problemet.. var så dumm og lagde ny mail og husket ikke den etterpå!

Lenke til kommentar

Kanskje hvis du tar kontakt med steam support og kjøpene ble betalt av ditt visa kort, så kan du sende bildet visakortet samt pass eller noe og verifisere deg. Historien din med når du brukte kontoen sist samsvarer sikkert også med loggen til valve. Du får bare prøve.

Lenke til kommentar

Kanskje hvis du tar kontakt med steam support og kjøpene ble betalt av ditt visa kort, så kan du sende bildet visakortet samt pass eller noe og verifisere deg. Historien din med når du brukte kontoen sist samsvarer sikkert også med loggen til valve. Du får bare prøve.

 

Tviler på at Steam support vil svare.

Har kontaktet Steam med noe lignende problem, men har ikke fått svar etter 2månder.

(Heldigvis så fant jeg ut E-mailen)

 

Men men, det er verdt å prøve det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...