Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på de andre og sier nydelig bilde :-)

Skarpt og med flotte farger, veldig naturlig.

Tror jeg må adoptere objektivet ditt ;-) Mener ikke å si at det er objektivet som gjør bildene dine så gode, men jeg har sett mange nok flotte resultater til at jeg nok kommer til å investere noen kroner i et slik objektiv selv :-)

Kunne vært fint om du kunne si noen ord om hvordan du selv opplever det objektivet, hva er bra og hva er mindre bra o.s.v.

Lenke til kommentar

Henger meg på de andre og sier nydelig bilde :-)

Skarpt og med flotte farger, veldig naturlig.

Tror jeg må adoptere objektivet ditt ;-) Mener ikke å si at det er objektivet som gjør bildene dine så gode, men jeg har sett mange nok flotte resultater til at jeg nok kommer til å investere noen kroner i et slik objektiv selv :-)

Kunne vært fint om du kunne si noen ord om hvordan du selv opplever det objektivet, hva er bra og hva er mindre bra o.s.v.

 

Tusen takk for kommentar Hans Olav .

Et særs praktfullt objektiv ... en fryd i bruk, allikevel kommer ingenting av seg selv, og jeg legger vanligvis ganske mye jobb i etterbehandlingen...sannheten er egentlig for min del, hvor mye du bryr deg om HVA du vil forevige .

Elsk det du vil fotografere, da kommer resten av seg selv :-)

Lenke til kommentar

 

Henger meg på de andre og sier nydelig bilde :-)

Skarpt og med flotte farger, veldig naturlig.

Tror jeg må adoptere objektivet ditt ;-) Mener ikke å si at det er objektivet som gjør bildene dine så gode, men jeg har sett mange nok flotte resultater til at jeg nok kommer til å investere noen kroner i et slik objektiv selv :-)

Kunne vært fint om du kunne si noen ord om hvordan du selv opplever det objektivet, hva er bra og hva er mindre bra o.s.v.

 

Tusen takk for kommentar Hans Olav .

Et særs praktfullt objektiv ... en fryd i bruk, allikevel kommer ingenting av seg selv, og jeg legger vanligvis ganske mye jobb i etterbehandlingen...sannheten er egentlig for min del, hvor mye du bryr deg om HVA du vil forevige .

Elsk det du vil fotografere, da kommer resten av seg selv :-)

Veldig godt sagt! Og ikke minst et fantastisk bilde av skrikhalsen. Veldig bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...