Gå til innhold

Nextgentel leverer bare 1/3 ned og 1/5 opp?


Anbefalte innlegg

Har ordnet 30/5 linje av NGT nå, ble satt opp i dag. Men på alle speedtest sider jeg prøver får jeg 20-40ms, 10mb ned og 1 opp, bruker foreløpig NGTs ruter, men skal sette over til en RT-56U så snart jeg får orden på hastigheten.

 

Har jeg noen rettigheter? Frister litt å betale 1/5 :p men de har vel gardert seg relativt godt mot slikt. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følg sjekklisten til nettfart.no: http://nettfart.no/help/improve_result/

Etter fire år på teknisk kundeservice under studiene så kan jeg telle på en hånd antall kunder som faktisk fulgte denne sjekklisten..

Dette forutsetter naturligvis at du ikke lyver når du sier "ble satt opp idag". For alt vi vet kan du ha testet hastigheten før hastigheten er oppgradert..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Vel, jeg hadde nextgentel, nykjøpt PC med alt oppdatert, trådløst skrudd av, nettverkskabel og alene på internettet. Betalte for 20/1, fikk 7/0.6. Ringte å klagde og det gikk til 14/1.

Lenke til kommentar

Følg sjekklisten til nettfart.no: http://nettfart.no/help/improve_result/

Etter fire år på teknisk kundeservice under studiene så kan jeg telle på en hånd antall kunder som faktisk fulgte denne sjekklisten..

Dette forutsetter naturligvis at du ikke lyver når du sier "ble satt opp idag". For alt vi vet kan du ha testet hastigheten før hastigheten er oppgradert..

Den sjekklista der var veldig basic, nextgentels utstyr er eneste som er i bruk foreløpig, får ringe de på mandag

Lenke til kommentar

Forresten, hvis du har litt peiling, er det mulig at de skrur opp hastigheten iløpet av helga? For den hastigheten vi har nå er lik den gamle, men det kommer opp ngt på testene nå, så de har iallefall byttet over.

Skal jeg tolke det til at du faktisk løy og testet før hastigheten var bekreftet oppgradert? PEBCAC slår til igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...