Gå til innhold

Overklokking av 9800pro


Mira

Anbefalte innlegg

FÅr klokket kortet mitt bra, se sig. Brukte Radlinker, funket fint det oxo.

Eneste prblemet jeg har er at overklokkingen restter seg ved reboot.

Er ikke noe problem nå i og med at ingen ting jeg brukre bortsett fra 3dmark drar full nytte av kortet, men hadde vært greit å få den til å lagre seg.

 

Hjelper det å bytte prgram? Powerstrip fungerte ikke.

Flashe biosen på GPU? :o

 

Ser det er flere som har samme problem så all hjelp mottas sikkert med takk fra fler enn meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står vell i signatur mener jeg :roll:

Men anyway, har et connect 3d 9800 pro.

Med vanlig standar kjøling. Har følelsen av at det klokket bra, fikk artifacts med 480 da. :shrug:

 

Men!! Er det noen fler som vet hvorfor klokkingen resetter seg ved boot av maskinen?

 

mvh MiraculiX :D

Lenke til kommentar

hmm jeg får ikke over 419/358 uten at det kommer litt artifacts på aquamark... dette er dog med stock kjøler

 

Bruker Hercules 3d tweaker.. burde kanskje prøve et annet program?

 

litt OT: når jeg klokker CPU'en min forbi en viss frekvens kommer det glitcher i grafikken osv i spill. Er dette minnet som ikke takler frekvensen? (Har bare PC3200) glitchene minner litt om de som kommer når du overklokker minnet på gpu'en for mye.

Lenke til kommentar
hmm jeg får ikke over 419/358 uten at det kommer litt artifacts på aquamark... dette er dog med stock kjøler

 

Bruker Hercules 3d tweaker.. burde kanskje prøve et annet program?

 

Du kan jo prøver powerstrip..

 

litt OT: når jeg klokker CPU'en min forbi en viss frekvens kommer det glitcher i grafikken osv i spill. Er dette minnet som ikke takler frekvensen? (Har bare PC3200) glitchene minner litt om de som kommer når du overklokker minnet på gpu'en for mye.

 

Har aldri hørt om dette. Du kan jo prøve å sette ned timingsene på rammen. Kan jo hende det hjelper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...