Vizla Skrevet 22. august 2013 Skrevet 22. august 2013 Usikker på hvor jeg skal poste dette, så slenger den inn her.. Akkurat fått liv i nytt system; Asus Z87-expert, 4770k og 16gb Corsair Vengeance(CML16GX3M4X1600C8). Prøvde først med dual-stick 16gb, husker ikke type, men fungerte ikke uansett hva jeg gjorde. Med disse nye brikkene får jeg liv i maskinen med en brikke stående i, med flere enn en får jeg "55" på LCD som tilsvarer minne-feil. Problemet er at jeg har nå prøvd med 3 brikker separat, og disse fungerer fint. Har forsøkt å øke volt så vidt(1.55) uten at det gjorde noe. Hjelp!?
Korporal Kranium Skrevet 22. august 2013 Skrevet 22. august 2013 Har du funnet ut om det er 1 brikke / ramslot som kan være defekt? Siden jeg er lat, hvor mye støtter OS/HK?
Vizla Skrevet 22. august 2013 Forfatter Skrevet 22. august 2013 Har du funnet ut om det er 1 brikke / ramslot som kan være defekt? Siden jeg er lat, hvor mye støtter OS/HK? Begge deler støtter langt over hva jeg forsøker dytte inn. Skal teste, gi meg noen minutter.
Vizla Skrevet 22. august 2013 Forfatter Skrevet 22. august 2013 Testet alle 4 slots, og kan virke som du har rett. Med en brikke fungerer B1+B2, men ikke A1+A2. Med to brikker fungerer ingen, men tror ikke B1+B2 skal støtte 2 brikker uansett. (A1-A2 : B1-B2)
Holtmo Skrevet 5. september 2013 Skrevet 5. september 2013 Har hatt samme problemet, og jeg klødde meg grundig i hodet for å få dette til å fungere.Og i ditt tilfelle kan du kun ha maksimal 32 gb RAMda må du ha 4 stk med rambrikker typen 8gb DDR3For å få dem montert så må du slå av maskinen og montere KUN i de gule.Deretter slår du på maskinen og kontrollerer at du har 16 GB.Så slår du av maskinen igjen, monterer i de svarte og slår på maskinen og kontrollerer at du har 32 GBHåper dette hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå