Gå til innhold

Suckerpunch sier hei og hå!


Anbefalte innlegg

Yo mane,

​Jeg er suckerpunch (opprinnelig fra Peru) og jeg er kommet til Norge som 12 åring.

 

Jeg er en slik person som har interesse for alt mellom himmel og hav. Er det noe, og jeg ser på det eller liker å se på det, så kan du jammen banne på at suckerpunch vil være der!

 

Diskutere, konsensisere, presisere, filosofere, dette er ting som gir meg stor nytelse å gjøre, og det er noe av det jeg for det meste gjør på internett.

​Nicket (suckerpunch), det fikk jeg da jeg og exen var i senga og at jeg med uvilje kom til å dulte henne over øret med albuen. Etter det har jeg alltid vært kjent som suckerpunch...

​Du kan godt kalle meg en hip hopper, en pragmatiker, en skøymaker av rang; en som liker å finne på ting "for the fuck of it". Noen ganger er jeg ikke sikker på hvorfor jeg gjør ting slik som jeg gjør. Men allikevel så gjør jeg det, ler litt, for så å glise noen momenter i etterkant. Og ​det er en merkelig ting... Noen ganger sitter jeg foran skjermen her og gliser bare ut av det rene intet.

​Anyways, mine interesser og grunner til å søke opp forumet. Jeg bør jo si noe om dette også: For det første liker jeg å diskutere eller bare prate. Det er kult, synes jeg.

 

​Videre deler jeg en stor lidenskap for hobby ting. Det kan være musikk, det kan være treverk, det kan være data. Det kan være veldig, veldig mye. Og mye av det ser jeg diskuteres her. Etter noen måneders lurk var jeg som besatt. En brukerprofil var på det punkt uungåelig. Så nå er jeg her, og jeg sier hei til dere, allesammen! :D

​Jeg håper på å starte noen positive diskusjoner her. Ikke fornærme andre folk og generelt være en høflig bruker. Det er slike ting jeg streber etter å være, men som jeg finner noe vanskelig å utføre i praksis.

Jeg er diagnosert med Aspergers' Syndrom og som følge av dette har jeg enkelte ganger vanskeligheter med å oppfatte ting og tang. I tillegg til det har jeg noe som heter selektiv mutisme. Det betyr i bunn og grunn at dersom jeg er usikker på noe, holder jeg som regel kjeft.

 

Ikke nok med det, enkelte dager gir jeg faen. Det kommer av bipolar lidelse eller noe annet faenskap. Bottom line: jeg føler meg sterkt forskellig på forskjellige dager. Skulle du på noe punkt være støtt av meg kan jeg forsikre deg at det ikke er noe personlig da jeg svært sjeldent er personlig- spesielt på internett!

 

Jeg prøver i aff. å være positiv, omtenksom og gjengivende hvor det skulle være behov for det.

​Så til ting jeg liker: Jeg er veldig glad i musikk. Hva som helst, bare det er behagelig for ørene. Jeg er glad i historie, jeg er glad i filosofi, og jeg er glad i vitenskap.

​Men dette ble en lang post. Jeg tror jeg begrenser det litt med å si at det jeg er aller mest glad i, det er å finne noe som er bra, og se til hvordan det kan bli enda bedre.

​Vet ikke åssen jeg skal avslutte denne posten, men sier bare at det er hyggelig å si hei til dere og at jeg håper på å se dere rundt dette fora, og si hei til meg hvis dere føler for det.

​Beste hilsener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...