Gå til innhold

ECS Green 551 og radeon 9000, problem.


fjotten

Anbefalte innlegg

I windows og 2d applikasjoner fungerer det helt fint, men når jeg starter et spill, så går det bra i noen minutter, men så begynner skjermen å bli rar, vanskelig å beksrive, men det er akkurat som om det kommer fullt av små striper på skjermen.

 

En annen ting, er at jeg ikke får tv-ut til å virke helt som jeg trodde den skulle. Med driverne som følger med maskinen, får jeg den ikke til å virke i det hele tatt. Med noen drivere jeg fant link til på forumet her inne, får jeg den forsåvidt til å virke. Men fortsatt står det "not connected" på tv-et i ati control panel, og jeg får da heller ikke brukt tv-innstillingene.

 

Noen med samme maskin som har noen erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv fikk jeg problemer med driverne som fulgte med da jeg spillte enkelte spill. Maskinen låste seg etter en ca 5min tid. Løsningen var å laste ned nye drivere (faktisk samme versjon), og etter det fungerte det fint.

 

TV-out fungerer også fint her, og har gjort det hele tiden. Sjekk ledningene er vel eneste tips jeg kan komme med der. Beklager.

Lenke til kommentar
jepps.. har du lasted ned siste driverene fra ecs's sin site?

 

Med "jepps.." mener du at du også har hatt problemer, eller var det en konstatering forrige poster om at jeg må laste ned nye? Vel, har gjort det uten at det hjalp. Ringte til Multicom og dem mente kanskje jeg hadde vært uheldig med maskinen, de skulle se på den. Utmerket service så langt i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...