Gå til innhold

får man noe bedre til 15.000 kroner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Waste of money vil jeg si om det oppsettet ditt...

Gå heller for AMD 2500+ barton og et nforce 2 hk. Den prossessoren kjøres lett på 3200+ med boxed kjøling. Så har du plutselig spart 2000 kr

Skrevet

så mye penger på skjerm? :-? Dersom du ikke absolutt må ha d ville jeg definitivt gått ned på skjerm (evt crt skjerm),- og gått opp på mer ram (512 mb) i tillegg til høyere klokkefrekvens på rammen.

w0lla! :)

Skrevet
er det egentlig nødvendig med 1024 mb ram?

det er mer fremtids rettet med 1024MB RAM! jeg hadde ivertfall kjøpt det hvis jeg skulle kjøpt meg en såpass dyr PC.

det eneste som etter min mening burde forandres er:

-mer RAM

-en annen mus (MX700 :D )

Skrevet
Hvorfor i all verden vil du betale så mye spenn for intel, når amd er MYE MYE billigere og minst like bra?

nevn et hovedkort som er like bra som ic7-g og en amd prosessor minst like bra som den jeg nevnte, så kanskje....

Skrevet

Gå heller for AMD 2500+ barton og et nforce 2 hk. Den prossessoren kjøres lett på 3200+ med boxed kjøling. Så har du plutselig spart 2000 kr

Man må da få lov til å bruke penger på hva man vil, uten at noen bestandig må blande inn AMD i hver bidige post. Er faktisk noen her på forumet som foretrekker å betale mer for å få Intel, og gjerne vil diskutere, ja akkurat, INTEL. Greit at barton er billigere, men det er da noen som kjøper BMW selv om LADA er mye billigere :-?

Skrevet

Man må da få lov til å bruke penger på hva man vil, uten at noen bestandig må blande inn AMD i hver bidige post. Er faktisk noen her på forumet som foretrekker å betale mer for å få Intel, og gjerne vil diskutere, ja akkurat, INTEL. Greit at barton er billigere, men det er da noen som kjøper BMW selv om LADA er mye billigere :-?

har etterhvert begynt å bli mer nøytral i INTEL/AMD diskusjonen, men at du sammenlikner AMD med LADA irriterer meg veldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...