Gå til innhold

" Guds Hus "

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det dratt godt i spakene. Det spørs om det ikke er litt for mye?

Jeg har lagt inn en ny verson som er litt "mildere". Den første

er kanskje litt for "dramatisk" for de fleste

Skrevet

Versjon to er mye bedre i mine øyne. Du har noen overeksponerte områder. Disse ville jeg forsøkt å gjort noe med under eksponeringene, f.eks flyttet deg lenger inn i skyggen av klokketårnet, og jobbet litt ekstra i etterbehandlingen. Likevel ble det et ok HDRi.

Skrevet

Versjon to er mye bedre i mine øyne. Du har noen overeksponerte områder. Disse ville jeg forsøkt å gjort noe med under eksponeringene, f.eks flyttet deg lenger inn i skyggen av klokketårnet, og jobbet litt ekstra i etterbehandlingen. Likevel ble det et ok HDRi.

Mange takk for ros og ris.

Skrevet

Nå ble det mer min smak. Hvis du savner variasjonen i gresset fra v1 kan du forsøke å "brushe" inn litt ekstra eksponering på de lyse områdene.

Skrevet

V1 er spektakulært og til tider er det godt å kunne dra litt ekstra i spakene. Likte bildet veldig godt.

V2 er det bilde jeg like best. Kansje litt venstretung men mulig du har gjort det med vilje. Alt bør jo ikke være etter "boka" :-)

Nikkor 14-24?

Skrevet

V1 er spektakulært og til tider er det godt å kunne dra litt ekstra i spakene. Likte bildet veldig godt.V2 er det bilde jeg like best. Kansje litt venstretung men mulig du har gjort det med vilje. Alt bør jo ikke være etter "boka" :-)Nikkor 14-24?

Takk for det.

Er litt svak for litt extra effekter og farger når jeg prøver meg på etterbehandling, m.varierende resultat.( Nikkor 14-24 2,8 )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...