Gå til innhold

Verdi-PC: i7-2760QM, 8GB RAM, AMD 6990M, 160GB SSD


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Ettersom jeg har oppgradert min stasjonære datamaskin, har jeg ikke lenger bruk for en bærbar gaming maskin. Ønsker derfor å selge denne, men er litt usikker på pris.

 

Den var kjøpt 02.01.2012, og hvis jeg ikke tar feil med reglene, har den da litt over et halvt år igjen av 2års-garantien.

 

Dette er en Multicom Kunshan P150 15.6" Full HD LED. Den har:

 

Prosessor: i7-2660QM

RAM: 8GB (1600mhz)

Harddisk: 160GB SSD

Skjermkort: AMD Radeon HD6990

OS: Windows 7 (lovlig og registrert :))

 

Om det betyr noe, så var den også bestilt med Arctic Silver 5 i stedet for standard kjølepasta, + 45 dagers garanti mot pixelfeil (som den ikke hadde :)).

 

Datamaskin er i perfekt stand og er et kraftig produkt. For eksempel har den ikke hatt noen problemer med å kjøre Battlefield 3 på maksimal grafikk. Dinside.no gav datamaskinen en 6'er, og det gjaldt versjonen med billigere (og vanlig) harddisk og et dårligere skjermkort.

 

Datamaskinen kostet meg omtrent 17 000,- ny (kvittering er ingen problem å oppdrive).

 

Jeg håper at noen der ut kan gi en realistisk vurdering av datamaskinens verdi. Hvis noen ønsker å kjøpe den, så kan de selvfølgelig også ta kontakt, men jeg ønsker å vite hvor den står først. Jeg vet den er noe foreldet på noen punkter, så jeg forventer ingen formue. :) Ønsker gjerne mer enn én vurdering, da folk kan ha ulike meninger.

 

Bilde som er vedlagt er fra nettet, men det er akkurat slik den ser ut.

 

Håper jeg hører fra dere!

post-310345-0-36388100-1376409242_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...