Gå til innhold

Se NrKs dokumentar: Til ungdommen


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

http://tv.nrk.no/program/koid75005310/til-ungdommen

 

Til ungdommen

Emner: Dokumentar og fakta

Tillatt for alle aldersgrupper

Norsk dokumentar. Sana, Henrik, Haakon og Johanne er medlemmer av hvert sitt politiske ungdomsparti, og forbereder seg til valgkampen 2011. Men så hender det noe som forandrer alt. Oslo rammes av terror. Regjeringskvartalet bombes, og en høyre-ekstrem massemorder gjennomfører en massakre under AUFs sommerleir på Utøya.

Første gang sendt: NRK1 11.08.2013 21:15

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Da kan du heller ikke uttale deg om filmen. Filmen ble vist på NrK men er laget med støtte av

  1. Svenska Filminstituttet.
  2. Nordisk Fiml & Tv Fond.
  3. Norsk Filminstitutt.
  4. Euforia.
  5. Media.
  6. Fritt ord.
  7. Norsk Kulturråd.

Har du en god begrunnelse for ikke å se den eller interesserer ikke temaet deg?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...

 

Alt av 22.juli-materiell er uspiselig for meg. Jeg skylder på DNA for hvordan de håndterte saken.

Dette går det bare ikke an å ikke stoppe opp etter å ha lest. DNA????

 

 

Det Norske Arbeiderparti. De endret vel navnet for ikke så lenge siden, nå heter de bare Arbeiderpartiet, litt mindre rasistisk. :hmm:

Endret av mofomofo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

Alt av 22.juli-materiell er uspiselig for meg. Jeg skylder på DNA for hvordan de håndterte saken.

Dette går det bare ikke an å ikke stoppe opp etter å ha lest. DNA????

 

 

Det Norske Arbeiderparti. De endret vel navnet for ikke så lenge siden, nå heter de bare Arbeiderpartiet, litt mindre rasistisk. :hmm:

 

 

Mener du at det norske arbeiderpartiet også skal ha makt utenfor Norges grenser eller er du hobbykverulant med en skjult agenda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er uansett ikke mulig å se dokumentaren lenger.

 

Beklager, du er for sent ute!

Det er vanlig at et program ligger på nett i 7 til 30 dager etter at det har vært sendt på TV. Radio-programmer ligger vanligvis på nett 6 måneder. Rettighetene for dette programmet er utløpt.

Les mer om vår tilgjengelighet på hjelpesiden.

 

Jeg vet om følgende grunner til at NrKs videoklipp ikke er tilgjengelig:

  1. (Tids)begrensede rettigheter til å vise og legge andres verk ut på nettet.
  2. Geografisk avgrensing til for eksempel å kun kunne vises i Norge. Dette kan og omgås selvsagt via proxy servere med norske Ip'er.
  3. Andre grunner.

 

Jeg vet ikke grunnen til at dette innlegget er fjernet. Generelt er vel det forklart her:

 

http://tv.nrk.no/program/koid75005310/til-ungdommen

Lenke til kommentar

Det var tilgjengelig til september 2013, det står under det lille bildet. Det er nok noen andre enn NRK som eier rettighetene og NRK har da kjøpt rettighetene for x tid for norsk webtv, før eierene av filmen kan legge filmen ut et annet sted for web tv.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når NrK selv lager noe med våre lisenspnger bør det i dagens digitale verden være tilgjengelig for all overskuelig fremtid.

 

Eksempel:

 

https://www.stortinget.no/no/Hva-skjer-pa-Stortinget/Videoarkiv/Arkiv-TV-sendinger/?mbid=/2014/H264-full/Storting/05/13/Stortinget-20140513-095648.mp4&msid=192&meid=9553

 

Last ned opptaket. Kun mp4/2.28 GB. Kan hende ikke så stort nå, med disker av Tb størrelse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.
Jeg fimet de første 3 månedene av denne dokumentaren, men har ikke sett den... :)

MÅrsaken til at det ikke bir liggende ute, er rettighetsproblematikk.
NRK innehar skjeldent alle rettighetene til et program, og da kan det ikke legges t lenger enn avtalt med rettighetshavere.

Ikke noe konspirasjon bak akkurat dette...

Mvh:
Gunleik Groven

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

 

 

Alt av 22.juli-materiell er uspiselig for meg. Jeg skylder på DNA for hvordan de håndterte saken.

 

Dette går det bare ikke an å ikke stoppe opp etter å ha lest. DNA????

Det Norske Arbeiderparti. De endret vel navnet for ikke så lenge siden, nå heter de bare Arbeiderpartiet, litt mindre rasistisk. :hmm:

Her inne er det lenge siden jeg har vært. Det var jo ikke noe å håndtere. En gal mann drepte en hel haug med uskyldige mennesker. Ingenting man kan gjøre da. Er politiet som ikke satte opp veisperringer. Hadde de gjort det, så hadde Breivik aldri nådd Utøya. Litt mødre rasistisk hæ??

Lenke til kommentar

 

 

 

Alt av 22.juli-materiell er uspiselig for meg. Jeg skylder på DNA for hvordan de håndterte saken.

 

Dette går det bare ikke an å ikke stoppe opp etter å ha lest. DNA????

Det Norske Arbeiderparti. De endret vel navnet for ikke så lenge siden, nå heter de bare Arbeiderpartiet, litt mindre rasistisk. :hmm:

Mener du at det norske arbeiderpartiet også skal ha makt utenfor Norges grenser eller er du hobbykverulant med en skjult agenda?

feilsitering.
Lenke til kommentar

 

 

 

Alt av 22.juli-materiell er uspiselig for meg. Jeg skylder på DNA for hvordan de håndterte saken.

Dette går det bare ikke an å ikke stoppe opp etter å ha lest. DNA????

Det Norske Arbeiderparti. De endret vel navnet for ikke så lenge siden, nå heter de bare Arbeiderpartiet, litt mindre rasistisk. :hmm:

Her inne er det lenge siden jeg har vært. Det var jo ikke noe å håndtere. En gal mann drepte en hel haug med uskyldige mennesker. Ingenting man kan gjøre da. Er politiet som ikke satte opp veisperringer. Hadde de gjort det, så hadde Breivik aldri nådd Utøya. Litt mødre rasistisk hæ??

Veisperringer? Skulle alle som var i Oslo blitt sperret inne da eller? Tenk om det og hadde vært flere bomber rundt i Oslo?

Hadde ABB blitt fulgt opp av psykolog og barnevern gjennom oppveksten, så ville vi kanskje og ha sluppet nåtidenes største tragedie.

 

Jeg bare lurer på når kinofilmen kommer jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...