Gå til innhold

Hjelp med ny PC til spill og redigering, ikke selvbygg, 7-10k


Anbefalte innlegg

Jeg tenker å benytte priskampen rundt skolestart til å kjøpe ny PC :)

Brukes til spill som WoW, Minecraft, Civ. Ikke de mest kraftkrevende, men det er godt mulig at dette vil endre seg med tiden :hmm:

 

Jeg ønsker ikke å bygge selv. Det handler ikke om kompetanse eller tiltakslyst, men jeg har enda ikke eid en PC som har vart i over tre år uten at jeg har fått problemer (PC er mye i bruk). Det er derfor viktig for meg at jeg har mulighet for å sende hele skiten på service, uten at jeg må selv finne ut av hvilken komponent som svikter.

 

Det er selvfølgelig ingen problem å skifte ut komponenter så lenge jeg har kun en leverandør, og det er særlig dette jeg trenger hjelp til, men også dersom dere har innspill til hvor jeg bør kjøpe PC.

 

Jeg har kikket bl.a. på denne:

http://www.komplett....gSystemId=10747

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for hjelpen så langt, Marius!

Vet du når PCen ble oppdatert sist?

Jeg ser det står 2013-06-04. Regner med at den da ble oppdatert i juni, og ikke i april? Jeg ser det er 3. generasjons prosessor, men det har kanskje ikke all verden å si?

 

Ellers er jeg litt skuffa over priskampen i år. Derfor også jeg kommer her. Finner liksom ikke de helt gode tilbudene, og er vant med å ha en del å velge mellom når jeg skal kjøpe PC :tease:

Lenke til kommentar

Takker for hjelpen så langt, Marius!

Vet du når PCen ble oppdatert sist?

Jeg ser det står 2013-06-04. Regner med at den da ble oppdatert i juni, og ikke i april? Jeg ser det er 3. generasjons prosessor, men det har kanskje ikke all verden å si?

 

Ellers er jeg litt skuffa over priskampen i år. Derfor også jeg kommer her. Finner liksom ikke de helt gode tilbudene, og er vant med å ha en del å velge mellom når jeg skal kjøpe PC :tease:

Er ikke helt sikker, men forskjellen mellom 3. og 4. gen CPU ;)

Er vel mer krig på laptop ATM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...