Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

hvor stor bot ved nattbading i offentlig basseng?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har de ikke? de fikk se ID'en vår og noterte seg hvem vi var vertfall, så jeg tenkte de kanskje tok dette videre? eller kan de ikke gjøre det? :)Anonym poster: 7c3e8a5357cc260d43e56c1b82531a8b

 

Vitnet Securitas til at dere badet? Finnes det bevis at dere spesifikk var i bassenget? Eller var dere kun våte, uten at noen så dere i bassenget? Jeg tror ikke dere badet engang. Dere skal ikke betale noe.

 

 

de kom når vi var på vei opp fra bassenget, en på land, en i stigen, og en var fremdeles uti. de hadde sett oss på kamera, og kom med en gang Anonym poster: 7c3e8a5357cc260d43e56c1b82531a8b

 

Vitnet Securitas til at dere badet? Finnes det bevis at dere spesifikk var i bassenget? Eller var dere kun våte, uten at noen så dere i bassenget? Jeg tror ikke dere badet engang. Dere skal ikke betale noe.

 

 

de kom når vi var på vei opp fra bassenget, en på land, en i stigen, og en var fremdeles uti. de hadde sett oss på kamera, og kom med en gang Anonym poster: 7c3e8a5357cc260d43e56c1b82531a8b

Lenke til kommentar

Vitnet Securitas til at dere badet? Finnes det bevis at dere spesifikk var i bassenget? Eller var dere kun våte, uten at noen så dere i bassenget? Jeg tror ikke dere badet engang. Dere skal ikke betale noe.

 

 

de kom når vi var på vei opp fra bassenget, en på land, en i stigen, og en var fremdeles uti. de hadde sett oss på kamera, og kom med en gang Anonym poster: 7c3e8a5357cc260d43e56c1b82531a8b

Lenke til kommentar

Vekteren har kun borgers rett - felles for samtlige borgere - i tillegg til eiers rett, som altså er eier av området dere tok dere inn på.

 

Vekteren har i prinsipp ikke lov til å legge en eneste finger på dere med mindre han griper dere på fersk gjerning i en straffbar handling som kan gi strafferamme på 6 måneder eller mer. I så tilfelle kan han fysisk holde dere igjen til politiet ankommer. Dette heter for sivilarrest og er tilgjengelig for alle, og ikke bare vektere.

 

Han eller hun har heller aldri rett til å kreve at dere viser legitimasjon; dette er forbeholdt politiet, og det samme gjelder bøtelegging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...