Gå til innhold

Piratbatterier til Lenovo/ThinkPad


7r

Anbefalte innlegg

Fant rimelige piratbatterier på ebay til min T61p som er under kraftig oppgradering for tiden. Jeg har blant annet funnet dette gigantiske, og sikkert tunge batteriet: http://www.ebay.com/itm/12Cell-10400mah-NEW-IBM-LENOVO-T60-T60P-T61-T61P-R60-R60M-Z60-BATTERY-/370849625889?pt=Laptop_Batteries&hash=item56585c3721

 

Står at det er det er et kinesisk batteri. Burde vel være til å stole på??

Billig var det òg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får generelt sett hva du betaler for når det gjelder batterier. Brukeren har derimot ganske gode omtaler og tilbyr warranty, så om det slutter å virke kan du jo prøve å sende slik tilbake om du gidder (noe de vanligvis satser på at du ikke gjør). Litt av problemet med batterier derimot er at de kan være farlige om de er ustabile, eventuelt ødelegge maskinen din.

 

Når jeg oppgraderte til 9 celler på min HP ProBook valgte jeg derfor å kjøpe offisielt selv om det kostet 2-3 ganger så mye. Det kan godt hende at dette batteriet er knall og vil fungere som normalt i flere år uten stort tap av kapasitet, men du kan generelt sett ikke stole på det. Det må bli en avveiing.

 

Om du derimot kjøper dette hadde det vært interessant å høre om det faktisk yter de oppgitte spesifikasjonen, skriv gjerne i tråden etter at du har prøvd det en stund om du kjøper det. Alltid interessant å høre hvor legit slike batteirer viser seg å være :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...